En dan wordt het een uitdaging om het eens te worden, want ik wil het liefst 2 weken natuur en strand, mijn man wil het liefst 4 weken rond reizen in bijv Australië of de VS. Dus ter inspiratie vraag ik jullie, wat was jullie mooiste reis? Strand, natuur, omgeving, eten, mensen, activiteiten. Het maakt niet uit wat je hoogtepunt was, ik ben erg benieuwd! Wel delen met foto's natuurlijk
.
), leuke (en ook veeeeel minder leuke) mensen, prachtige natuur en natuurlijk bijbehorende dieren, genoeg cultuur, strand wat geschikt is voor lazy daagjes (Durban), ander strand, meer geschikt voor activiteiten omdat het water ijskoud is (Kaapstad), genoeg shopping malls (in Johannesburg en in Durban zitten 2 huuuuuuuge malls. Nouja 3, want in Johannesburg heb je de oude en de nieuwe in Sandton), genoeg activiteiten te doen (wandelroutes, Tafelberg beklimmen, shark cage diving, 4wheel-drives, bungeejumpen, paardrijden, paragliden, skydiven, water of amusementsparken (bijvoorbeeld Sun City Resorts) etc etc etc), heerlijk temperatuurtje en echt nog zooooooveel meer.
Ik ben uiteindelijk nog geen 3 weken daar geweest, want ik had gewoon weer college's, maar samen met mijn zus hebben we toch aardig wat getoerd met haar auto en van alles gedaan en meegemaakt: koala's en kangaroos geaaid, roggen in de zee gespot, heel erg verbrand ondanks dat we ons heel vaak hadden ingesmeerd, autosleutels perrongeluk in de wasmachine gedaan, kerst gevierd terwijl het bloedheet was en naar Fraser Island geweest wat echt prachtig was ondanks de regen:

vind je mooie stranden leuker dan (wilde) dieren, dan zou ik Bali doen.