Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ieee het was zo vies...
ArankaM schreef:Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij![]()
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was
ArankaM schreef:Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij![]()
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was

), komt er een motormuis naar me toe.
), en dat heeft zich die nacht zo'n 15-20 keer herhaald. Mijn ouders sliepen in de kamer ernaast, en wij er tegenover dus we konden de hele nacht meegenieten. 's ochtends kwamen er ook nog een vrouw en twee mannen naar buiten. Toen hadden we het helemaal niet meer 
Ze blijkt ook op enkele magazine covers te staan, dus misschien is het in Turkije wel een celeb haha.
en het allermooiste was nog het gesprek wat ik dus hoorde tussen mijn schoonouders. Blijkbaar hadden ze mijn schoonvader (en mijn vriend) meerdere keren aangeboden om de kamers te laten zien, waardoor ze dus tot de conclusie kwamen dat het een bordeel was.
we maken er nog geregeld grappen over.