Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? 

. Tarifa staat bekend om de goede weersomstandigheden voor kitesurfers, maar je kan er veel meer! Vanaf het strand zie je Marokko en je kan ook makkelijk een dagje heen en weer. Daarnaast kan je er zeer goed dolfijnen, orka's en zelfs walvissen spotten.
. Ik ben volledig in mijn nopjes in de natuur, dus voor mij was Ijsland machtig mooi. Slovenië ben ik een paar jaar geleden ook geweest, en dat vond ik qua natuur beduidend mooier dan de 'populaire' bergbestemmingen als Oostenrijk en Zwitserland. 

Ik ben in veel steden geweest, maar Salzburg had iets wat al die andere steden niet hebben. Zo'n enorme unieke sfeer... echt prachtig!
Zeker 's winters.

). Maar ook de Italiaanse dolomieten zijn prachtig. Ik houd erg van berggebieden zoals je ziet
.
Staat bij mij ook zeker op het lijstje!! Vind het aardig lijken op Montenegro.

Albanie vond ik heel indrukwekkend. Ik wilde net foto’s toevoegen maar na de bovenstaande lukt het niet meer
Maar ik heb destijds een topic gemaakt met veel info en foto’s: _Tamara @ [BEU] [FOTO] Macedonië en Albanië, vol verrassingen!ë#p96095628
Fantastische stad met zo veel geschiedenis, heel indrukwekkend! Lissabon, Krakau (ook heel goed te combineren met Auschwitz, heftig maar indrukwekkend!) en Florence vond ik ook 1 van de mooiste die ik heb gezien in Europa. Boedapest vond ik ook leuk trouwens! Ook mooie stad 
en ook nog is goedkoop. moonsparkle schreef:Oké eigenlijk telt deze niet maar het ligt toch in Europa, het is alleen geen Europees land. Zwitserland en dan het plaatsje Lauterbrunnen. Het schijnt dat JR tolkien er inspiratie op deed voor Rivendell uit lord of the rings en ik was ook echt verbaasd over hoe mooi het was. Super heldere wateren, een vallei vol watervallen, waar je ook nog naartoe kon klimmen.
Daarnaast vond ik la palma echt geweldig, dat is het eiland wat voor mij het meeste in de buurt komt van onze reis naar hawaii. Zwarte stranden, geen massatoerisme, een soort jungle met waterval, vulkaan landschappen, een van de meest heldere sterrenhemelsen ook nog is goedkoop.