Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Suusie22 schreef:Sardinie afgelopen mei geweest. Op de bijzondere stranden na is er weinig te beleven op t eiland (eigen beleving) we hadden auto gehuurd en t hele eiland gezien tijdens de vakantie.
Ja dat heb ik dus ook mee gekregen, vandaar dus niet gekozen voor Sardinie.
Joolien schreef:Ik heb ook lang getwijfeld aan Sardinie of Sicilie, maar uiteindelijk toch terug gegaan naar Corfu. Daar heb je in de lente meer zongarantie, in Italie kan t nog net iets wisselvalliger zijn.
Wij zijn naar Paleokastritsa geweest, een plek die niet superdruk is, maar net alles te bieden heeft wat je nodig hebt. Wij zaten in Valley complex, een heerlijk rustig en kleinschalig app complex, met zwembad. En vliegreis + auto regelen we altijd via ryanair. Nooit problemen gehad
Edit: wij zijn dus inmiddels 2 keer naar Corfu geweest omdat we verliefd zijn geworden op het eiland
Jolandaa_ schreef:Hier op Sicilië en corfu geweest.
Beide heel gaaf. Corfu qua natuur en Sicilië voornamelijk voor het voedsel (echte Italiaanse liefhebber hier)
Ik weet niet of ik zou kunnen kiezen. Maar koos ik voor de zon en strandjes wordt dat zeker Sicilië..
Palmera schreef:Snadrem schreef:Het enige ENORME minpunt aan Sicilie: die @$#£¥! siësta die je plannen soms flink kan dwarsbomen...
Als dat zo storend is adviseer ik je om het zuidelijke deel van de wereld niet te bezoeken. Zuid-Europa, Zuid-Amerika, delen van Afrika en Azië: overal houden ze siësta.
Wendy schreef:Een paar jaar geleden hebben we een rondreis gedaan op Sicilië, met als uitvalsbasis CataniaCatania zelf vond ik ook een heel leuk stadje, verrassend en compact.
Wat ik zo leuk vond daar was de cultuur die echt overal aanwezig was. Als je eens off the beaten path wil, ga dan ook eens naar Enna, dat was echt leuk.
En heerlijk eten natuurlijk.
Mijn zusje heeft het jaren geleden trouwens wel erg naar haar zin gehad op Sardinie. Lekker wandelen, natuur.... maar stranden hoef je daar geloof ik idd niet te zoeken