Nu dit jaar is er een concert waar ik heel graag heen wil, maar ja hoe lang van te voren ga je? Voor de beleving tijdens vind ik staan veel toffer echter dat uren van te voren staan en tijdens mits je tegen het hek staat en er tegenaan kunt zitten vind ik best pittig. Daarbij ben ik maar 160 en toen ik ook een keer zo goed als vooraan te stond, stond de jongen voor mij op en was hij zo'n 2 meter
ik vroeg of ik voor hem mocht nadat de mensen om me heen dat aangaven, maar ik snap ook wel dat hij ook lang in de rij heeft gestaan en anders achteraan komt als hij iedereen altijd voor moet laten.Qua prijs was het duurste meer dan 200 voor 2 kaartjes, had ik zelf nooit gekocht dus gekregen maar het was wel onvergetelijk.
Kaartje was ook onder de 50 euro en de muziek uiteraard geweldig. Zo zijn concerten leuk! 
het was in een soort burcht in de open lucht, voor hun doen dus ook heel klein
De rij was ook echt super geregeld tussen ons fans en de beveiliging van AFAS. Dat was wel leuk, want de rij zou rond een uur of 10 open gaan, dus iedereen stond netjes op nummer in een rij met koffers en tenten en al. Toen kwam de beveiliging aan om ons te vertellen dat we naar de rij konden komen. Er stonden al mensen met telefoons klaar om te filmen hoe we allemaal krijsend, huilend en struikelend naar de barriers zouden sprinten, maar we liepen lekker twee aan twee in groepen van 10 er naartoe. Niks hystrerische pubers