Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) naar Loch Lomond gereden. Daarna Glen Coe (prachtig!) en via Fort William (stadje van niks maar de Ben Nevis ligt daar toevallig) naar Skye gereden. Het hele eiland rond met al haar bezienswaardigheden. Daarna langs de Westkust (dat vond ik het mooist van heel Schotland!) de North Coast 500 gereden. Helemaal rond tot Inverness. Daarbij vond ik de Oostkust t minst bijzonder.
. Zodra je Loch Lomond bereikt en verder de noord in gaat wordt het landschap zo mooi, er zijn overal parkeerbaaien en je rijdt langs het ene leuke dorpje langs het andere.
).
. Aan Skye heb ik mooie herinneringen, maar dat is voornamelijk natuurgeweld en dingen waar je dus gewoon langs gaat rijden of door gaat wandelen.
. De eerder genoemde botanische tuin kan ik ook van harte aanraden en de HMS Brittania in Leith, als je wat met het Britse koningshuis hebt, is ook ontzettend leuk
.
.
. eva1969 schreef:Ik volg even als het mag. Rijden jullie allemaal zelf altijd? Dat links rijden zie ik nl. echt heel erg tegenop....
Dus niks om je zorgen te maken!
. 
DieL_Zor schreef:Veel is al genoemd en ik kwam net deze post tegen waar wat mooie plekken in worden benoemd: http://www.travelvalley.nl/algemeen/sch ... ter-wereld
De Hoofdfoto van het artikel is genomen bij/op de Quiraing, Isle of Skye. Wat een waanzinnig uitzicht heb je op die berg. Absoluut een van mijn hoogtepunten van Schotland.
sflj schreef:Wat ik nog vergeten was; Stirling (het kasteel en Wallacemonument) en daar vlakbij het bezoekerscentrum van de slag bij Bannockburn. Heel modern, interactief enz maar hebben ze heel mooi gemaakt.