Dit is onze 28 voet zeilboot; Storm op Zee:

En we gaan dit jaar voor de derde keer een zeilvakantie maken met haar. Omdat ik vorig jaar ook met veel plezier een volgtopic heb bijgehouden leek het me leuk om dit jaar ook weer een topic aan te maken
Ik ga proberen om elke dag een foto te posten!
Vorig jaar zijn we vanuit Limburg via de IJssel naar het IJsselmeer gevaren en van daaruit heel even de Waddenzee op naar Harlingen en weer terug naar huis.
Maar onderweg zijn we prachtige dorpjes, havens en natuurgebieden tegengekomen.

Dit jaar gaan we ruim drie weken op reis. We hebben vier weken de tijd. Dus we zijn van plan om de Waddeneilanden te gaan verkennen.
En bepakt met een hoop nieuwe technologie waaronder een drone hoop ik onze reis extra spectaculair te kunnen vastleggen

We zijn nu volop bezig met inpakken. Zaterdag vertrekken we. De reis over de rivieren richting het Markermeer zal zo'n 2 tot 3 dagen duren.
Ik hoop dit jaar eindelijk eens zeehondjes te zien

Maar we hebben alles redelijk netjes kunnen opbergen, dus ik hoef 's nachts niet meer al struikelend een weg te graven naar de wc

Het zou zeker mooi zijn als het nog even beter gaat en hij er nog is na de vakantie! Een paar jaar geleden kreeg hij een tumor op zijn oortje, de oortjes zijn toen allebei voor de helft geamputeerd.. en nu heeft hij een knobbeltje in zijn nek en waarschijnlijk ook een tumor in zijn keel waardoor hij weinig lucht krijgt als hij spint.. best zielig, want het is zo'n enorme knuffelkat, en eten gaat ook steeds slechter. Maar hij heeft in ieder geval een heerlijk en lang leven gehad