Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissac schreef:Ik ben toen ik 16 was alleen naar Schotland gevlogen, het is idd heel makkelijk om uit te vinden waar je naartoe moet.
Je moet wel rekening ermee houden dat er op een formulier staat dat beiden ouders toestemming geven dat jullie kind alleen mag vliegen anders kunnen ze moeilijk doen.
Nico_lette schreef:Heel erg bedankt allemaal!!melissac schreef:Ik ben toen ik 16 was alleen naar Schotland gevlogen, het is idd heel makkelijk om uit te vinden waar je naartoe moet.
Je moet wel rekening ermee houden dat er op een formulier staat dat beiden ouders toestemming geven dat jullie kind alleen mag vliegen anders kunnen ze moeilijk doen.
Hier zit ik wel wat mee.. Ik heb op het moment geen contact met mijn vader, maar zou die dan ook toestemming moeten geven?
Nico_lette schreef:Heel erg bedankt allemaal!!melissac schreef:Ik ben toen ik 16 was alleen naar Schotland gevlogen, het is idd heel makkelijk om uit te vinden waar je naartoe moet.
Hier zit ik wel wat mee.. Ik heb op het moment geen contact met mijn vader, maar zou die dan ook toestemming moeten geven?
melissac schreef:[Ik ben toen ik 16 was alleen naar Schotland gevlogen, het is idd heel makkelijk om uit te vinden waar je naartoe moet.
Pabie schreef:Ik heb als 16 jarige alleen gevlogen naar londen. Niet zo'n lange vlucht dus, maar was niets geks aan ik had al meerdere keren gevlogen dus wist wel hoe het in zijn gang ging. Ik had wel een brief mee waarin stond wat ik in de ik ging doen met een handtekening van mijn ouders, dit werd bij mij toen ook gecontroleerd .