Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Veel sparen als je in het centrum gaat!
Alles is er echt enorm duur![]()
Wij hadden alle toeristische dingen eigenlijk redelijk snel wel gezien dus dan wilden we gaan winkelen..
Je bent dadelijk € 4,50 kwijt voor een glas cola, pfoe!
Het is een erg mooie stad maar de drukte en hitte (40°C destijds) waren een domper voor ons. Ik ga er denk ik niet meer heen, maar door de hitte hebben wij ook niet echt kunnen genieten van de cultuur helaas
Jans schreef:Ik zou een dag/weekend naar Pompeii gaan, zeker als je een auto hebtheb ik ook gedaan vanuit Rome, dag Pompeii met de bus.
poes schreef:Ik ben niet zo voor de reisbureaus of shoppingcentra. Rijgerief ligt thuis. Dus andere stijl Haha. Wel leuk toch!
Morgen ga ik boodschappen doen en dan door coppede struinen. Enkele van de andere tips gaan ook zeker op het lijstje. Pompei wordt me hier niet aangereden met de auto vanwege de veiligheid. Klopt dat?
poes schreef:Valt mee! Zonnetje vanmorgen. Heb twee uur gewandeld: via Coppede mijn neus achterna tot in park borghese en nu aan het lunchen. Straks even langs Trevi en dan zie ik wel. Prima wandelweer!
Coppede was prachtig! Idd heel leuke wijk. Rustig ook.
Citaat:A3a1: voor goedkoop eten moet je gewoon de piazza's en straten direct rondom de grote attracties vermijden. Een paar straten verder kan al heel veel schelen.Ik heb ergens in de buurt van Coppede voor een grote capuccino en een rijkelijk belegd broodje niet meer dan 4 euro betaald, op het terras. Ik zou gewoon lekker rondkijken, Rome is mooi genoeg om lekker doorheen te struinen, zelfs als het niet het Colosseum of Piazza Navona is.