Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt zo lachen! Die lui gaan met gewaad en al de piste af hahaha
) Als je erheen wil wordt je met een golfkarretje naar de bar gereden haha.
.
En stops op veel leuke plaatsen.
Liefst ook met de boot! (zat gratis bij onze hop tickets)
Ik heb een aantal langere rokken gekocht en overlegt met een vriend die vorig jaar 4,5 maand in Dubai zei. Hij zei dat ik me niet druk moest maken en dat bleek ook zo.
Ik had met 30 graden geen zin om hele dagen in een lange broek te lopen (ik had ze wel bij, voor het geval dat we naar een strengere omgeving zouden gaan).
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen die daar loopt.
Wij waren er in maart en toen was het al bloedheet 

Relaxed schreef:Wow in juni, succesWij waren er in maart en toen was het al bloedheet
Ik zou de hop on hop off bus ook doen, wel voor 48 uur, want het is zo druk in Dubai dat je die tijd wel nodig hebt als je veel wilt zien.
Burj Khalifa is leuk, maar ook heel druk, staat zo uren te wachten voor je boven bent
Dubai is qua kleding veel vrijer, vooral het centrum.. Dat is zo toeristisch.
SplashIsLief schreef:Relaxed schreef:Wow in juni, succesWij waren er in maart en toen was het al bloedheet
Ik zou de hop on hop off bus ook doen, wel voor 48 uur, want het is zo druk in Dubai dat je die tijd wel nodig hebt als je veel wilt zien.
Burj Khalifa is leuk, maar ook heel druk, staat zo uren te wachten voor je boven bent
Dubai is qua kleding veel vrijer, vooral het centrum.. Dat is zo toeristisch.
Oja; tip; Als je naar boven gaat in de Burj Khalifa, koop tickets vooraf; dat is goedkoper en scheelt lang in de rij staan.
Zal morgen even een langer verhaal typen.
merel_gomez schreef:Koud zullen we het in elk geval niet krijgen zo te lezenvolgens mij is het het hele jaar wel behoorlijk warm.. al heb je aan het eind van het jaar de wat koudere temperaturen.
Ga mij morgen eens verder verdiepen in de sightseeing.
.
merel_gomez schreef:We hebben het er over gehad en even zitten Google en ik heb het net geannuleerd. ik durf het qua temperatuur niet aan. Ik kan goed tegen warmte maar ik denk dat dit wel heel extreem is.
In september en eind dit jaar nog vakantie en we gaan even kijken of we het eind van het jaar willen doen.
En dan is Koeweit nog een stuk minder benauwd dan Dubai. Ik zou er ook niet aan moeten denken om vrijwillig op dat moment naar de Emiraten te gaan
Gratis shuttle naar het strand en redelijk dicht bij de metro zodat je zo in het centrum staat.