Mijn vriend en ik gaan in mei naar Noorwegen met onze eigen auto. Heb er nu al super veel zin in haha! Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de rondrit die we gaan doen, dus ik zou graag wat tips krijgen van ervaringsdeskundigen

Ik ben voor inspiratie een beetje aan het rondkijken op verschillende websites en op askja bieden ze wel een mooie trip aan. Ik ben alleen bang dat we dan (te)veel in de auto zitten en niet veel kunnen ondernemen.
Die reis begint in Oslo --> Beitostolen --> Oppdal --> Alesund --> Geiranger --> Balestrand --> Lofthus --> Bergen
Overnachten dan overal 2 nachten, behalve in Oslo en Bergen (beide 1 nacht). Is dit te doen of is het wel erg veel auto rijden?
Een andere trip die ik gezien heb is met 3/4 overnachtingen in huisjes in de plaatsen Beitostolen, Voss en Lysefjord. Die lijkt me ook leuk, alleen kunnen we dan niet naar het vogeleiland Runde en Alesund, wat ik graag wil zien.
Andere suggesties zijn natuurlijk ook meer dan welkom! Ik ben gewoon op zoek naar een leuke rondrit, waarbij we veel kunnen zien maar niet veel in de auto hoeven te zitten

Bedankt alvast!