Ik ga stap op het vliegtuig in Brussel, en dan vlieg ik naar Heathrow. Dan heb ik 2 uur om over te stappen(ik kom aan in terminal 5, en vertrek ook weer in terminal 5), dan vlieg ik naar Changi, Singapore. In Singapore heb ik 5 uur de tijd om van terminal 1, naar terminal 1 te gaan waar ik op het vliegtuig kan naar Brisbane. En dan hoop ik 's morgens kwart voor 7 in Brisbane te zijn.Ik ben nu al zenuwachtig, moet je na gaan wat het vrijdag zal zijn
Ik vind vliegen sowieso heel eng, ookal heb ik al vaak gevlogen. En dan nu voor het eerst alleen, ik hoop niet dat ik verdwaal of iets dergelijks. Zijn er nog praktische tips? Hoe gaat het ookalweer met overstappen? Koffers worden als het goed is toch geregeld, en de douane e.d. hoef je dan toch ook niet meer langs? En in de grotere vliegtuigen kan je toch ook je mobiel e.d. opladen?
Help
Koffers worden geregeld. Als je overstapt moet je nog wel door de douane. Met welk toestel en maatschappij vlieg je? Download de Schipholapp of app van de vliegmaatschappij. Hierdoor ben je als eerste op de hoogte van vluchtwijzigingen, tijden etc. Onwijs handig! 
En in een A380! Ik ben jaloers
Aparte vluchten moet je idd je bagage zelf transferen maar als het één rits is wordt het voor je gedaan. Zo te zien vlieg je met twee maatschappijen, klopt het dat Qatar 2 opeenvolgende vluchten zijn en dat die in één keer zijn geboekt? Want dan hoef je alleen met de eerste vlucht zelf je bagage te regelen.
) dus dan moet je gewoon even geduld hebben. Ga in vredesnaam niet in de rij staan voor de gate want je stoel is toch genummerd, het enige wat in de rij staan je oplevert is dat je... een halfuur kan staan ofzo
Ben je in het vliegtuig nog zenuwachtig, nogmaals, geef dit aan bij het cabinepersoneel. Ze zullen je met liefde op je gemak stellen.
Goeie reis meid!
(andere mensen zitten wel in het 'complot', dus die zorgen dat ze niet opeens iets anders gaat plannen als ik kom haha)