Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:@goof, dat valt nogal tegen. Heel west Afrika valt bv al af.
Qua voorkeur voor een regio, mijn hart ligt in Afrika maar met self drive wordt dat al lastiger. Ik sta in principe voor veel open, al moet ik zeggen (@pichu) dat lekker (voorjaars)weer ook wel een aardige plus is. Zo komen Scandinavië, Alaska, IJsland en Groenland dus wat minder hoog op de lijst, maar zijn wel een optie. Paraguay ga ik noteren.
@guinevere, dat soort problemen ken ik helaas. Ik huur ook bij voorkeur bij hertz, heb daar via het werk een gold card en dat wil wel helpen.
Heb jij ook ervaring met de Canadese oostkant? New England ken ik van het werk, dat spreekt me wel aan. West Canada vind ik mn Vancouver helemaal top.
Happyfeet, zelf gereden daar?
Aranel schreef:Ik dacht ook Canada, maar vooral omdat wij daar zelf ook naar toe gaan volgende zomer
Wij gaan naar de Oost kust en plannen zelf onze route(we hebben alles los geboekt). Sowieso gaan we langs Montreal, Toronto en Ottawa. Daarnaast uiteraard wat natuurparken. Volgens mij past Canada wel goed bij jullie wensen
Narya schreef:Ik zou dolgraag eens naar Oezbekistan gaan, dat lijkt mij zoooo mooi, al die oude architectuur. Waar ik wel zelf geweest ben en wat ik ook aan zou raden is Oman, dat heeft alles wat jullie willen en heeft zowel schitterende culturele delen als indrukwekkende natuur. Google maar eens op Wahiba Sands en Wadi Shab