Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beginnen.
MamaMiesje schreef:Och ook als je 'op tijd' begint kan het nog jaren durenIk was 28 toen ik stopte met de pil en beviel pas op mn 31e van mijn eerste en ik was 35 toen de tweede kwam
dus kan ook 
MamaMiesje schreef:Jaa kijk Cemlys, dát soort dingen zijn makkelijk te doen
Maar er is ind wel een verschil tussen backpacken door India met een kind of naar Frankrijk in een huisje met een kind
moonsparkle schreef:Haha backpacken hoeft nou ook weer niet, maar we houden wel van verre reizen.

. Of rondtrekken met camper of caravan kan denk ik ook makkelijk! Dan kan je stoppen wanneer nodig! Het is vooral hoe jullie er zelf mee omgaan, want als je gespannen bent omdat je bang bent dat het lastig wordt, voelt de kleine dat aan en hij/zij zal dan ook onrustig worden
(Niet dat we het slecht hebben hoor, totaal niet!) Het is natuurlijk wel duurder met kinderen, alleen voor de vliegtickets betaal je al ruim het dubbele met 3 kinderen. Maar ja, in mijn ogen zijn kinderen in alle opzichten duur, dus dat zou geen 'excuus' moeten zijn. 
moonsparkle schreef:Dat is ook waar ik naar verlang. Sterker nog het liefst zou ik ze ergens anders dan in Nederland laten opgroeien, maar opzich heb je hier wel een goeie basis. Ik hoop zo dat ik mijn kinderen de liefde voor de natuur kan doorgeven. Dat ze niet constant op telefoons, pc en ipads zitten.
), en dat is ook zeker goed gelukt. Ik ben nu zelf 15 en houd ontzettend van de natuur en reizen. En mijn telefoon? Ik kan prima zonder
. Toen ik 1 jaar oud was, namen ze me al mee naar Nieuw Zeeland/Fiji en hebben we daar ook gebackpackt. Ik zou later (als ik ooit toch kinderen wil
), ze op dezelfde manier zo veel mogelijk van de wereld willen laten zien. Mensen die veel (in de natuur reizen) zijn mijn lievelingsmensen
.