Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Ik kan al veel spullen aan mijn ouders meegeven want zij gaan twee weken eerder al naar de camping. Ik hoef eigenlijk alleen nog kleding mee te nemen en tablet/opladers zeg maar. Ik doe dan maar voor de zekerheid mijn handtas in mijn koffer.
Weet iemand trouwens of je niet een heel klein tasje om je heen mag waar net je portemonnee en mobiel inpast? Of geldt dat ook als een tweede stuk bagage?
xxxmh schreef:Weet iemand trouwens of je niet een heel klein tasje om je heen mag waar net je portemonnee en mobiel inpast? Of geldt dat ook als een tweede stuk bagage?
genja schreef:https://www.transavia.com/nl-NL/service/handbagage/
Ze hebben het (helaas) erg duidelijk op hun site staan dus ben bang dat ze zich hier wel aan houden.
Celiien schreef:Yup het is evht een tas. Weet je zeker dat je niet gewoon wil laten inboeken in t ruim? Vaak zijn de vluchten nu (over)vol en verzoeken ze vaak of bepaalde passagiers met koffertjes ipv tassen om het toch in het ruim te laten plaatsen. En dan zit je hele hebben en houwen erin
Dorith schreef:Een klein tasje ter grote van grote portemonnee oid om je lijf mag gewoon hoor, krijgt soms ook geen label. Heb weleens handbagage + tasje voor tickets/pasjes/mobiel + camera (wel zorgen dat camera als het nodig is in de handbagage koffer past)
Nicolien schreef:Dorith schreef:Een klein tasje ter grote van grote portemonnee oid om je lijf mag gewoon hoor, krijgt soms ook geen label. Heb weleens handbagage + tasje voor tickets/pasjes/mobiel + camera (wel zorgen dat camera als het nodig is in de handbagage koffer past)
Ik had een tasje van ongeveer 20 bij 10 en die moest toch echt 2 weken geleden in de koffer. Mocht absoluut niet los.
Ik vrees dat ze de regels met al die aanslagen ook strenger naleven nu.
xxxmh schreef:Celiien schreef:Yup het is evht een tas. Weet je zeker dat je niet gewoon wil laten inboeken in t ruim? Vaak zijn de vluchten nu (over)vol en verzoeken ze vaak of bepaalde passagiers met koffertjes ipv tassen om het toch in het ruim te laten plaatsen. En dan zit je hele hebben en houwen erin
Dan mag je wel je belangrijke spullen eruit halen dus zorg dat ik een stoffen tasje mee heb voor de zekerheid. Vind het onnodig om nu extra te betalen voor het ruim dan als het niet erin mag kosteloos in het ruim mag.