Vakantieplannen van de Bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vakantieplannen van de Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:44

Ook voor mij is het sinds vanmiddag zomervakantie. 29 augustus begin ik weer met stage dus voor nu even bijkomen en lekker uitrusten!

Ik was wel benieuwd welke vakantieplannen jullie zoal hebben deze zomer! Ga je op vakantie of blijf je lekker thuis? Nog toffe dingen op de planning?

In maart ben ik al op vakantie geweest en wilde misschien nog een stedentripje doen deze zomer. Mocht dat 'm niet worden besteed ik lekker veel tijd aan mijn bijrijdpaard, doe ik wat met vriendinnen en plan ik wat leuke uitjes met mijn ouders en ook met vriendlief.

In augustus trouwt mijn nicht in de Ardennen dus daar maken we met de familie gelijk een leuk en gezellig midweekje van. En staat er ook een herkansing van een opdracht op de planning. :+

Brand los!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:55

Welke steden wil je graag naartoe? :)

Ik vertrek over 3 weken voor een maand naar het Griekse eiland Kefalonia om daar (voor de eerste keer) vrijwilligerswerk te doen, ik verzorg dan alle dieren (5/6 paarden, een paar ezels, 11 honden, en ze hebben nog schapen en geiten en een paar katjes). Heb zelf nog genoeg vrije tijd om het eiland te ontdekken. Het is voor mij de eerste keer dat ik in m'n eentje ga reizen dus vind het heel spannend, maar heb er onwijs veel zin in <3

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:56

Ik blijf lekker thuis, heb momenteel een opvangkatje (gaat zondag weer weg), een logeerhondje welke er nog 2-3 weken is en ik verwacht eerdaags weer een nieuwe opvangkat voor een heropvoeding.
Heb veel afspraken staan met de kattenopvang en bij de woonvorm waar vanuit ik begeleid word ga ik wekelijks naar mijn vaste activiteit en we hebben een grootschalige bewoners-bbq (mannetje of 75 meen ik) over een paar weekjes.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:58

Ik heb zojuist een korte vakantie in Innsbruck en Saalbach Hinterglemm achter de rug en zondag vertrek ik naar Nederland na een 4 maanden stage in Oostenrijk. Heb dus wel zin om weer lekker thuis te zijn. Eind Augustus ga ik met nog wat vrienden een weekje naar Stockholm!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:01

10 dagen naar het gardameer geweest en gelijk doorgeboekt voor volgend jaar maar dan 14 dagen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:01

We komen net terug van een weekje Ardennen (Vodelée) was super leuk en mis het huisje nu al!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:02

Leuk, zo'n stedentrip! En griekenland lijkt me ook erg gaaf!

Wij gaan in de nazomer met de zeilboot op stap. Vanuit midden-limburg over de maas, via de ijssel naar het ijsselmeer.. Dan door richting de waddeneilanden, en terug via de vecht en langs de biesbosch. En dan overnachten we gewoon daar waar we toevallig voorbij komen, lekker midden in de natuur <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:03

Ik ga ruim 3 weken naar Zuid Afrika. Twee weken toeren met een huurauto en dan 8 nachten in het Krugerpark in verschillende kampen. Zo'n zin in!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:04

Ik ga samen met nog 2 andere bokkers rondreizen door Ierland! :D een weekje.

topsylover

Re: Vakantieplannen van de Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:06

Ik ga in augustus een midweekje naar Texel met mijn wederhelft en vlak daarna een paar dagen fietsen in Berlijn met mijn moeder.
Ook wil ik heeeeel graag nog naar Londen en Brighton deze zomer, maar dat moet nog even uitgevogeld worden. Ik ben werkloos dus heb niet veel beters te doen dan op vakantie gaan! :+

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:07

Wij blijven lekker thuis! We zijn drie maanden terug geëmigreerd en heb geen behoefte aan vakantie, terwijl we normaal gesproken elke zomer naar Frankrijk gaan. Mis Frankrijk wel, maar heb geen zin in de hele heisa eromheen en daarnaast ook eventjes geen geld er voor over :+ dat steek ik liever in ons nieuwe huis en nieuwe paard :+

In september een weekje Nederland vanwege een bruiloft, en that's it!
Verder krijgen we wat familiebezoekjes in augustus, altijd gezellig!

Fijne zomer :)!!

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:08

8nnemiek schreef:
Leuk, zo'n stedentrip! En griekenland lijkt me ook erg gaaf!

Wij gaan in de nazomer met de zeilboot op stap. Vanuit midden-limburg over de maas, via de ijssel naar het ijsselmeer.. Dan door richting de waddeneilanden, en terug via de vecht en langs de biesbosch. En dan overnachten we gewoon daar waar we toevallig voorbij komen, lekker midden in de natuur <3

Vergeet niet te stoppen in Breukelen als je over de Vecht gaat! Super mooi dorpje, maar 18 jaartjes gewoond ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:09

Ik zou zó graag op vakantie willen, maar bij mij wordt het de hele vakantie werken. :Y)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:10

Eind augustus organiseer ik weer een instructieweek (met bokkers :D )

Een hele week plezier in Venhorst 8-) overdag lessen, bosrit of Efteling of festival,
s'avonds lekker uit eten, filmavondje, op stap, BBQ, naar de kermis of lekker met zijn allen in de hottub met de nodige drank :Y)

Ik zeg laat maar komen!

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:10

Ik ben van de week vertrokken en zit nu lekker twee weken in Thailand!

Als ik weer thuis ben ga ik 2 weken ponykamp begeleiden *D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:13

woepsie90 schreef:
Vergeet niet te stoppen in Breukelen als je over de Vecht gaat! Super mooi dorpje, maar 18 jaartjes gewoond ;)

Zullen we zeker doen, als we een aanlegplek vinden! :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:14

Ik ga lekker 10 dagen met mijn vriend naar Texel, en als het gaat lukken een strandrit maken!
Heb er erg zin in, ben al wel eens op Ameland geweest maar nog nooit op Texel. En volgens mij is het een erg leuk eiland! :D

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:15

Ik ga morgen met vriendinnen 11 dagen naar Mallorca, dan ben ik een weekje thuis en dan vlieg ik 2 augustus met een deel van de familie (moeder, stiefvader, broer, schoonzus, zusje, tante, oom, neef, nicht en neefje) naar Kroatië voor onze 'standaard' 3 weken vakantie :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:37

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:49

Mijn eerste week is voorbij gevlogen. Heb er sinds zaterdag een kitten bij, dus ga niet op vakantie. Wel lekker op pad, maar geen grote plannen. Het lijkt even aardig weer te worden, dus dan kan ik mij in de buurt ook goed vermaken.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:00

Ik ga in augustus rondreizen op Bali met mijn kersverse echtgenoot (huwelijksreis) :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:13

Wow wat hebben sommige veel en gave plannen!!! :oo Bali..Thailand...pfff...jaloers. :+

Ik ga voor het eerst sinds jaren écht op vakantie met een vriendin/bokker. We gaan 8 dagen all in naar Kyrenia, Cyprus. Moet helaas wel wachten tot oktober. _O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:30

2 weken naar Montenegro :):)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:35

Zijn nu onderweg naar tsjechië voor een paar dagen, naar mijn nieuwste paardje Nyomi <3

In september waarschijnlijk 2-3weken daar heen :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:41

Vakantie? Wasda?

Ik mag uren op werk opvangen van collega's die met vakantie zijn :Y)

Fijne vakantie allemaal!