Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palsgraaf schreef:Long story short.
Het vriendje en ik zijn onze vakantie aan het plannen, dus ook de reisjes.
We zouden graag enkele daagjes doorbrengen in Rotterdam, zonder wagen. Maar de vraag is, wanneer is er wat te doen? Wat zijn aanraders om te doen/bezichtigen... Evenementenkalenders genoeg, maar ik heb dan geen idee of het wel wat leuk is.
Wat zien we zitten; festivals/optredens (drum&bass, rock, metal), museums (kunst),... En uiteraard hoor ik graag waar de kitschy winkeltjes zijn :-D
Ook als jullie een leuk hotelletje of iets dergelijks weten, shoot! Liefst niet te duur, ik wil mijn shopbudget niet opsouperen.
Alvast een hele grote dankjewel!!!!!
Palsgraaf schreef:Staat dat er ook nog in augustus? Want dat zou ons net ietsjes beter passen. Behalve 13 augustus want dan moet en zal het vriendje naar city flow gaan.
Palsgraaf schreef:Jullie zijn super, echt!!!
Het vriendje was laaiend enthousiast omdat Shiverz daar zou draaien. (Ikzelf heb niet het flauwste benul wie de beste man is.) Dus het lipje begon al wat te hangen omdat het maar niet wou lukken... En nu komen de mondhoeken toch al wat net meer naar boven. Oef!
Tellie schreef:Zwaanshals is een superleuke straat met allemaal kleine ondernemers met leuke winkeltjes. Zeker een aanrader. Zelfde geld voor de botersloot en de pannekoekstraat (deze zitten om de hoek bij de kubuswoningen)
Verder qua musea booijmans is een aanrader.
Ik zal nog even verder denken. Hoofd werkt nu even niet mee op dit tijdstip, maar Rotterdam is de leukste stad van Nederland en er is nog zoooooveel meer te doen.
Palsgraaf schreef:Echt dames, alvast een hele grote dank jullie wel! Als we morgen dat kamertje kunnen reserven, dan ziet het ernaar uit dat we overmorgen naar een, volgens de vriend, geweldig feestje gaan.
En als het niet zou lukken, om god weet welke reden, dan nog ben ik supertevreden met de tips. Locals weten toch net wat meer..
Dus als jullie ooit wat willen doen in Antwerpen, dan help ik jullie ook met leuke plekjes en events.