Normaal ben ik niet zo van het topics openen, maar ik heb even wat ideeën nodig!
Mijn vriend en ik zijn van plan begin juli een weekje samen weg te gaan, we hebben alleen nog geen idee waarheen. Het plan was aanvankelijk om met nog 2 vrienden naar Zuid-Frankrijk te gaan (Aups, in de Verdonstreek), maar die vrienden kunnen waarschijnlijk niet meer mee. Nu zijn we bang dat het misschien wat saai is om met zijn tweeën in zo'n klein dorpje in Frankrijk te zitten waar ook niet veel grotere dorpen/stadjes o.i.d. in de omgeving te vinden zijn. Dus hier mijn eerste vraag: weten jullie misschien leuke plekjes in Frankrijk (ander land wat met de auto te bereiken is vanuit België mag ook) waar genoeg natuur is maar ook genoeg dingen om te doen met 2? We houden overigens van actieve vakanties, absoluut niet van zonvakanties. Mijn vriend stelde voor om anders een citytrip te gaan doen, maar in welke stad kan je je een week lang vermaken?
Nog even ter info: we zijn 19 en 20 en ons budget is niet heel groot, want we zijn student

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en ervaringen!