Ik wilde graag gaan reizen, dat is iets wat al vast stond. Als mijn ouders werd gevraagd wat ze daar van vonden was het antwoord vaak "we hadden wel verwacht dat ze een tijd weg zou gaan".
Met scouting ben ik gewend om een tijd van huis te zijn en ook om naar het buitenland te gaan, maar ja, in je eentje is toch heel anders dan met een vriendengroep van 10 man....
Rond september vorig jaar kwam ik op Facebook een bericht tegen in een paardenspullen verkoop groep dat ze met spoed iemand nodig hadden omdat het hoogseizoen nog liep en de persoon die daar toen aan het werk was terug ging naar Nederland.
Ik heb de site opgeslagen en ik ben in december gaan mailen om te vragen of ik mocht komen.
Na lang gepieker, overwegingen maken en vooral ook veel sparen heb ik mijn werk opgezegd en ga ik maandag ochtend eindelijk het vliegtuig in!
(ik moet helaas wel mijn diploma uitreiking, eventuele herkansingen en de begin week van mijn studie missen

Ik ga naar zuid-west Hongarije. Daar ga ik werken op een camping waar ik tegen kost en inwoning klusjes zal moeten doen. Het allerbeste is nog dat een van die klussen is om de paarden te onderhouden

In dit topic wil ik een beetje bijhouden hoe het verloopt zodat ik (hopelijk) zelf later terug kan kijken op een hele mooie drie maanden.
Volgen jullie mee?