Na jaren aan een stuk jaloers toe te kijken hoe vriendinnen en vrienden op Erasmus vertrokken en met wel 1000 geweldige verhalen terugkwamen, is het eindelijk mijn beurt! Ik ga ook op Erasmus.

Mijn top 3 van landen was een uitdaging. Op nr 1 stond Ierland, daar was ik over uit! En nummer 2? Dat zou iets worden waar ik anders nooit in mijn leven naartoe zou gaan. En zodus ben ik gevallen op Vilnius, Litouwen.
Uiteraard wouden heel veel andere mensen van mijn richting ook naar Ierland en aangezien ik vrij open minded was qua opties heeft mijn Erasmus coördinatrice mij Vilnius toegewezen.

Voorlopig ben ik mij nog door de administratieve papierwinkel aan het worstelen. En dan komt de rest van het verhaal: waar ga ik wonen? Ga ik alleen in een studio, of zoek ik roommates? Ik neig zelf echt wel meer naar (een) roommate(s).. Ik kan heel erg goed alleen zijn, maar het lijkt me gewoon gezelliger om iemand mee in huis te hebben.
Als iemand van de bokkers onder ons toevallig dé tip heeft qua accommodatie in Vilnius, dan hoor ik het graag

Zijn er nog mensen die op Erasmus gaan? En naar waar?

En mensen die tips hebben over dingen die ik zéker moet doen in Vilnius en Litouwen?
Ik heb er zoveel zin in!
Maar stiekem ook wel een beetje gezonde stress.