MoniqueT schreef:Hou je er ook rekening mee dat je zeker niet langer dan 90 dagen mag zonder speciaal visum? En je mag absoluut niet werken, ik denk dat je als 18-jarige alleen bij immigrations wel vragen zal krijgen over hoe je zo'n lange reis bekostigt.
Daarom ga ik ook niet langer dan 3 maanden. En gelukkig kan ik op vragen gewoon antwoord geven, van te voren hard werken en veel sparen! 
CarolineCF schreef:New York, Rocky Mountains, Grand Canyon en Disney World!
Dinsey World ben ik nog niet over uit, de rest staat al op mijn lijstje!
Fitzroy schreef:Als je een maand hebt zou ik proberen een rondreis in het Zuidwesten te maken, hoewel het feit dat je geen auto hebt je wel erg beperkt. Kun je niet met een jongerenreis mee, bv TrekAmerica?
Must sees wmb: San Francisco, Las Vegas, Bryce NP, Antelope Canyon, Yellowstone, omgeving Moab (Arches en Canyonlands) en paardrijden in Monument Valley.
Ik heb geen maand, ik heb er 3 
Jongerenreis ga ik absoluut niet doen. Echt in geen geval. Ik wil wel alles plannen van te voren maar ik wil helemaal mijn eigen gang kunnen gaan en ik heb geen behoefte aan te veel mensen om me heen. Verder organiseert zo'n reis nooit precies wat jij wilt of ze maken het voor je op maat waarbij je dan wel alleen gaat, maar dat kost ook weer wat en dat kan ik prima zelf doen. Las Vegas ga ik niet heen, lijkt me wel heel gaaf maar ik mag daar toch nergens in.