Oke, ik wil begin juli met een vriendinnetje op vakantie gaan, we hebben ongeveer twee weken de tijd. Aangezien we nu allebei (waarschijnlijk) wat meer te besteden hebben dan een weekje Kos (wat ons overigens prima beviel twee jaar terug!) willen we kijken of het mogelijk is om wat verder weg te gaan, buiten Europa. Echter moet het weer niet te duur worden natuurlijk. We hebben nog niet echt een budget voor ogen, daar gaan we nog over praten.
Zelf kwam als eerste Thailand in me op. Ik ken zelf alleen Maleisië en Indonesië van Azië maar heb veel positieve verhalen gehoord over Thailand. Mijn vriendin weet nog niet zeker of ze dat aandurft

Ik heb Zuid-Afrika nog steeds hoog staan (ben er nu enkele keren geweest en heb er een halfjaar stage gelopen), maar ik zou twee weken te kort vinden voor een bezoek aan mijn droomland omdat het zo enorm is en ik dan zoveel dingen (weer) wil zien

Ohja: we zijn wel van het mooie weer, maar willen ook graag wat dingen doen

Ohja 2.0: ik ben zelf enorm Afrika-gek, maar weet eigenlijk niet zo goed of andere Afrikaanse landen ook goed betaalbaar zijn (qua vlucht en onderdak) en bereisbaar. Ben benieuwd naar meer ervaringen!
Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie aanraders! Ik hoop wat inspiratie op te kunnen doen