Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vanillia schreef:De Grote moskee in Abu Dhabi vond ik echt geweldig, heritage village kun je echt overslaan, dat was niet meer dan een paar winkeltjes en een geit voor een ventilator..
), maar je werd vooral in Abu Dhabi wel nagestaard als je je schouders / knieën niet bedekt had.

Relaxed schreef:Vrienden van mijn ouders waren toevallig pas geweest en op haar foto's zag ik dat ze gewoon met spagettibandjes en lange rok rondliep.. Ik zorg idd voor bedekte schouders, maar hoef dan niet perse lange broek en lange mouwen met 30 graden
leeneliefje schreef:Als ik jou was zou ik amaryllis hier op bokt een berichtje doen. Die gaat er wel eens heen en kan je d'r veel over vertellen! Die is er erg enthousiast over
Onderstaande reactie is even puur uit enthousiasme geschreven, want ik ben helemaal gek van de UAE!
Ik heb daar een vriendin wonen die ik heb leren kennen omdat zij een paard van ons kocht, zie ook Amaryllis @ [VVDD] Zoektocht eindigt in MIJN sprookje van 1001 nacht.. :) 
Gek volkje, haha!
wij waren er halverwege de middag, 14:30 uur en betaalden 125 dirham pp geloof ik. Daarna zijn we door DuMall Mall geweest en hebben we de eerste fonteinenshow gekeken
dat is ook erg mooi!
Daarna idd naar die fonteinen toe