Ik ben op dit moment op vakantie op Tenerife, en dat bevalt super! Vandaag ging ik voor het eerst ooit dolfijnen en/of walvissen spotten, wat is dat ongelooflijk gaaf zeg

Ik was als enige in het midden van de boot blijven zitten (we waren maar met 10 mensen op de boot) omdat ik de springende dolfijnen wilde fotograferen, een van de bemanningsleden vond dat blijkbaar leuk want die stond steeds bij mij aan te wijzen waar ze onder water zwommen zodat ik een foto kon maken als ze boven kwamen of heel dicht onder het oppervlak zwommen, waardoor ik dus erg veel foto's heb

Het is sowieso echt een aanrader om met hun te gaan, echt mensen met een passie die het met heel veel lol doen, dat maakt het toch extra leuk. De maatschappij heet Flipper Uno, ik had de Masca Express. Een tocht van anderhalf uur (normaal een uur), ze stoppen dan onderweg ook nog in geen baai waar je kunt zwemmen, krabben spotten, vissen voeren etc. en je krijgt drinken en koekjes.
01. Ze komen in beeld! Ik had niet verwacht dat ze dichterbij zouden komen dan dit.

02. Maar toen bleek dus dat ze wel heel dichtbij kwamen

03.

04.

05.

06.

07. Eigenlijk hadden we vooral verwacht dit te zien, vinnen. Ookal gaaf! Gisteren vanaf het balkon heb ik ook al met een telelens zitten zoeken, toen had ik ook een groep gevonden

08.

09.

10.

11.

12. Je kon ze gewoon zien zwemmen naast de boot!

13.

14.

15. Toen was het 'Bye bye delphine' en gingen we door naar een baai, waar eerst krabben werden gespot en daarna vissen en meeuwen

http://www.bokt.nl/img/vb2dzv.jpg
16. Terug in de haven zagen we deze Meneer Krabs, griezels

Al met al dus een mega gave ervaring, ik ga zeker nog een keer!

De horizon is nog al scheef, weet ik. Ze zijn dus gemaakt vanaf een schommelde boot die best snel ging, camera recht houden is echt onmogelijk

Bedankt voor het kijken!