Vandaag verscheen er op Vakantiepiraten een prachtig voorstel, namelijk een reis van 25 dagen in een camper door Canada voor een goeie prijs! To good to be true leek het wel!

Wie wil nu niet naar Canada! De ongerepte natuur, de prachtige wildernis al in al een geweldig avontuur en fotografeer kansen ten top!
In ieder geval voor Nadine (xNavatu) en ik a dream coming true.

De reis gaat erom dat een camperbedrijf nieuwe campers heeft besteld die van Toronto naar Vancouver (4000 km) gebracht moeten worden. Hiervoor heb je 25 dagen waarin je kan doen wat je wilt, zolang de camper maar na die 25 dagen op de bestemming is. Dit allemaal vanaf 720 pp (4 personen) tot 890 pp (twee personen), hierbij is de vlucht inbegrepen. Natuurlijk keek ik of er addertjes onder het gras zitten en het lijkt erop dat je uiteindelijk uit zal komen op +/- 1000 euro pp voor reis, verzekeringen + 1 overnachting in een hotel. Wat je zelf moet betalen is de brandstof en het eten. Het gaat om de periode begin mei en is wel alleen in deze periode.
Nadine en ik willen heel graag de prachtige natuur gaan fotograferen en misschien kijken of we nog een stal of iets anders kunnen bezoeken. Het is voor ons de bedoeling om ons helemaal uit te leven op de fotografie in de wildernis van Canada. Maar we zoeken eigenlijk nog 2 mede fotografen/reizigers die met ons mee willen om dit geweldige avontuur samen te beleven.
Wie zou er met ons mee willen?