Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soez schreef:Ik vond het eerder wel leuk, maar merk wel dat het steeds minder wordt. Dit jaar gaan we nog een keer aangezien mn vriendin net een klein meisje heeft en we ook op de 9 mnd beurs willen kijken.
Wat is echt leuk: dat ligt er natuurlijk aan wat jij leuk vindt. De food hall is vooral veel proeven en aanbiedingen. De mode hal vind ik meer een markt met dito kleding. Dan heb je nog een huishoudhal met bv wasmiddel en blokker. Een soort beauty hal met geurtjes, make up en sieraden. De drankhal om nieuwe drankjes te proeven (18+)
Bij de food hal kun je veel proeven, maar echt weggevertjes zijn er niet meer zoveel. Een blikje drinken wordt bijvoorbeeld al open gemaakt zodat je die dan daar wel op moet drinken. Maar er zijn wel veel leuke aanbiedingen.
Het is er sowieso druk, maar in het weekend natuurlijk wel drukker. Mensen nemen er vaak wel een dagje vrij voor en gaan ook een hele dag op pad. Met drukte moet je ook even kijken of je met auto of ov gaat.
Dit jaar blijf ik thuis.

De foodhall is voor alle leeftijden. En als je eten en asiatisch leuk vind kun je de aziehal ook nog evt. in.
en het is echt kul dat er alleen maar kort pittig kapsels tussenlopen, er lopen meiden en mensen van alle leeftijden. Ook mannen ja, maar niet veel. Persoonlijk zou ik dat een vent ook niet aandoen
Het wisselt per jaar wel eens, vorig jaar ben ik zeer geslaagd, het jaar daarvoor vond ik er niet veel aan, het jaar daarvoor was dan wel leuk.
Hier vindt je nog wat enthousiastelingen : [BEU] HuisHoudBeurs 2016
Gewoon een keer doen, weet je wat het is. Misschien vind jij het wel hartstikke leuk.
Simpelgezegd vind ik het eerder een hysterische huisvrouwenbeurs

. De mannen zijn op 1 hand te tellen (die er meestal wel een beetje zielig bijlopen
maar er is een heinekenstand voor ze
). Er is tijdens de HHB ook een 9-maandenbeurs en die bezoekers kruizen elkaar regelmatig.. Zijn dat allemaal jeugdige bijstandsvrouwtjes die zich ff hebben volgeduwd door een grote neger? Er is een aziebeurs dus ook daar is overloop (stinkende pinda's?). HHB is een afspiegeling van de (vrouwelijke) samenleving, dus je vindt er dus ook van alles.
). Ik vind het gewoon veel te druk en ben motorisch gezien blijkbaar niet in staat om de trolleyparade te ontwijken
Maar ik moet wel toegeven: ik en mams hebben ons haar eens laten knippen op de HHB door de kappersschool die daar demonstraties gaf, en dat was een van de beste knipbeurten die ik tot nu toe heb gehad!
Nooit meer terug gevonden.
Iedere 9-mndbezoeker wilde met hun kinderwagen de hal in. En anderen er weer uit. Dat ging niet (ook maar 1 in- en uitgang)
Dit jaar dus eens de vrijdag. Vorig jaar goed geslaagd (zonder trolley!), jaar daarvoor niks gekocht. Toen vond ik er dus ook niet veel aan. Ben benieuwd naar dit jaar. Misschien is er dit jaar wel geen reet aan dat we zeggen volgend jaar gaan we niet meer. Het is geen must, natuurlijk
Ik ben een keer met de trein geweest, maar ook met eigen vervoer. Ik moet zeggen dat ik de trein wel lollig vond. Je kon het HHB publiek er zo uithalen
Was erg gezellig!
Laat maar zitten dan! Artiesten als Gerard Joling etc hoeft van mij ook niet
Het was verder een leuk dagje uit met mams, maar ik heb er verder weinig leuke, vernieuwende of bruikbare dingen gezien.