Ja het is inmiddels weer januari en dat betekend weer een nieuw topic van mijn kant, dit keer Tenerife want dat is waar ik met mijn beste vriendin naar toe ga.

In eerste instantie wilde ik absoluut niet naar Tenerife omdat ik hier een paar jaar geleden een vreselijke vakantie heb gehad en het dus een beetje negatief is blijven hangen. Maar nu ga ik met mijn beste vriendin dus wilde ik het nog wel een kans geven.
Wij gaan 2 weken naar het hotel Jardin Tropical iemand hier ervaringen mee? Heb natuurlijk al wel op zoover gekeken, maar ervaringen van bokkers zijn altijd leuk natuurlijk.

Ik heb de vorige keer een bustour gedaan door Tenerife waarbij je oa langs de Teide ging en langs de drakenbloed boom en het piratendorp etc. Heel leuk allemaal, maar dat was echt een tour voor oude mensen en wil ik graag nog eens opnieuw doen met bijvoorbeeld een jeepsafari. Ik ben toen ook bij het Loroparque geweest en hebben nog dolfijnen gespot.
Wat heb ik gemist en moet ik zeker nog meer gaan doen als ik weer in Tenerife ben?
Wie van jullie gaan er dit jaar nog meer naar Tenerife?
Oja foto's mogen altijd geplaatst worden, ik ben ze helaas zo goed als allemaal kwijt.