elenaMM77 schreef:Moet het persee een georganiseerde stedentrip zijn? want dan ben je inderdaad ontzettend afhankelijk van wie wat en waarnaar toe gaat..
als je op de bonnefooi gaat, dan kun je iedere willekeurige stad pakken waarop vanaf eindhoven die datum gevlogen en teruggekeerd wordt..
al maak je het jezelf wel wat lastiger door zo'n korte tijdspanne te nemen vanaf alleen eindhoven.
je kunt vanaf Eindhoven bijvoorbeeld met ryan air naar Turijn,
maar dan heb je dus alleen de vluchten..
gaat wel op beide genoemde data
Nee, geen georganiseerde stedentrip, ben nu gewoon aan het kijken naar losse vluchten, hotel boek ik zelf wel erbij.
Die iedere willekeurige stad vanaf die data vallen nogal tegen, op zaterdag vliegt er niet zo gek veel vanuit Eindhoven. Ben wel afhankelijk van die data, aangezien het een verrassing moet zijn en dit een lang weekend is waarop we al vrij waren (valt zo met de ploegenroosters). Het volgende lange weekend wat we hebben is het paasweekend, en het weekend daarop is het al mei en dan zit ik midden in mijn wedstrijden. Dus ben redelijk gebonden aan dat weekend. O ja, lange weekend eerder is carnavalsweekend, ook niet heel gunstig, en bovandien is dat weer voor mijn man zijn verjaardag. 
Riga klonk me best wel goed in de oren eigenlijk, ik houd wel van de niet zo geijkte steden. Ben bovendien zelf al in veel steden ook geweest, voor mij zou het een pluspunt zijn als ik nog niet in zo'n stad ben geweest. Prijs van Riga is ook zeer gunstig, retourvlucht kost 54 euro pp exclusief boekingskosten (die nog bijna duurder zijn
). Goedkopere vlucht betekend duurder hotel, lekker laten verwennen.