Donderdag is het zover, dan vlieg ik met Emirates naar Auckland, Nieuw Zeeland om daar 5 maanden stage te gaan lopen.
Nu heb ik wel vaker gevlogen, maar nog nooit zo lang. Ik vlieg van Amsterdam naar Dubai, en dan van Dubai naar Auckland. Dit samen gaat ongeveer 29 uur duren, waarvan ruim 26 uur vliegen.
Iemand hier die ervaringen heeft met lange vluchten? Ben vooral op zoek naar tips qua kleding, (handige) spullen om mee te nemen in je koffer, en om je zo lang te kunnen vermaken haha. Ik hoop onderweg wat te kunnen slapen, maar een echt goede nachtrust zal het niet worden.

Oh en tips om een jetlag te minderen/voorkomen zijn ook zeer welkom haha.
Alvast bedankt!

). Je krijgt een headset en mijn eigen headset paste niet in de outlet, dus ik moest wel die gebruiken. Films, muziek, shows, nieuws etc kun je via het beeldschermpje afspelen, er zitten best leuke/nieuwe films tussen dus genoeg vermaak, maar je eigen muziek meenemen is misschien wel een goed idee. Deken, oogkapje krijg je daar. Ik had zo'n nekkussen mee maar de stoelen waren zo fijn dat ik die niet gebruikt heb. Ik en mijn vriend hadden best wat eten mee maar we kregen zo vaak eten, en snacks & drinken kun je zelf pakken, dat we dat nauwelijks gegeten hebben
Misschien wat te snoepen en wat repen oid, maar verder zou ik niets meenemen. Oh en vergeet niet van te voren aan te geven als je een dieetrestrictie oid hebt!
Ben ik een paar nachten gebleven voor ik met Stray op stap ging. Leuk hostel, en Auckland is een leuke stad! Zeker ook op wat tripjes naar de eilanden er omheen doen in je vrije tijd! 
. Zo slecht voor je.