Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje1983 schreef:Naar welk land ga je. In Amerika moet je opletten dat je niet in een hotel vraagt of dat de vlucht is verandert. Dan wordt je op het vliegveld als verdacht persoon eruit gehaald.
chanicha schreef:Hier nog een hoor die na jaren weer gaat vliegen en ipv ouderwetse tickets ook een A4 met de vluchtgegevens uit heb moeten printen. Ik vlieg naar Spanje met Transavia maar heb gelukkig mensen in mijn omgeving die er ervaring mee hebben want het is natuurlijk heel anders.
Er werd mij verteld dat ik paar dagen vooraf de stoelen moet reserveren omdat je anders waarschijnlijk niet naast degene met wie je vliegt komt te zitten.
verootjoo schreef:Je hebt dat blad niet nodig, ik geef altijd gewoon mn paspoort aan de balie en dan krijg je een ticketsuper simpel
als je wil kiezen op welke stoel je zit kan je dat aangeven bij de balie.
MoniqueT schreef:verootjoo schreef:Je hebt dat blad niet nodig, ik geef altijd gewoon mn paspoort aan de balie en dan krijg je een ticketsuper simpel
als je wil kiezen op welke stoel je zit kan je dat aangeven bij de balie.
Lees jij wel?
Bij KLM heb je dat inderdaad niet nodig, bij Transavia ook niet. Maar er zijn maatschappijen waar je wel online moet inchecken, waar je je boardingpas moet printen op je telefoon of papier en waar je van tevoren je stoel al kunt kiezen, wel of niet tegen betaling.
Je kan niet zomaar in het algemeen wat roepen. Als iemand bijvoorbeeld Ryanair vliegt, kan jouw simpele ervaring en advies zomaar 60 euro kosten aan de balie.