Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Oke, dat hotel is echt nog een stuk verder uit het centrum dan ik had verwacht. Worden jullie 's morgens ook weer met de bus naar het centrum van Parijs gebracht?
De metro is niet duur, maar ik betwijfel of er uberhaupt een metro gaat naar je hotel, aangezien het echt 2 buitensteden verderop is.
sabrinagirl schreef:MarJon schreef:Overigens is het zo dat als je op het terras zit, het aanzienelijk duurder is dan wanneer je aan de bar zit. Althans dat heb ik 1,5 jaar geleden gemerkt. Ontzettend veel plezier trouwens, Parijs is een mooie stad!
Dankjewel zoiets had ik ook gelezen
Hoeveel verschilt het ongeveer?
Urielle schreef:Andere opties om Parijs van boven te bekijken zijn Tour Montparnasse en de luchtballon in Parc Andre Citroen.
Voor musea is de museumpas een aanrader. Scheelt toch wel wat geld. En wat ik steeds mis en leuk zou zijn: De catacomben.
sabrinagirl schreef:Urielle schreef:Andere opties om Parijs van boven te bekijken zijn Tour Montparnasse en de luchtballon in Parc Andre Citroen.
Voor musea is de museumpas een aanrader. Scheelt toch wel wat geld. En wat ik steeds mis en leuk zou zijn: De catacomben.
Ohh leeuk wil heel graag in een luchbalon hoe duur kost dit