Aangezien het weer komkommertijd is, en ik weer een hobby zocht, besloot ik mijn gezicht weer eens op Bokt te laten zien. En hoe kan ik dan beter beginnen, dan met een schreeuw om jullie hulp.

12 september vlieg ik naar Edinburgh, Schotland. Hier woont familie van mij die ik ga bezoeken. En als ik toch daar ben, ga ik de omgeving verkennen, jullie raden het al, te paard!
Echter vlieg ik met het altijd goedkope Ryanair. (Heb nu al kriebels.) Op voorwaarde dat er alleen handbagage mee mag!
Ik zit nu dus een beetje te puzzelen en te meten hoe dat allemaal gaat passen. Het leek mij her slimste qua ruimte om mijn rijkleding aan te doen..al zal ik dan wat bijzondere blikken krijgen

Ik weet exact de afmetingen die mijn bagage mag hebben enzo. Maar het grootste probleem, jullie raden het vast al, de cap.
Ik heb dus echt het gevoel dat de duane denkt dat ze een of andere gek met vliegangst aan boord hebben die alvast een helm meeneemt voor de zekerheid

Er moeten natuurlijk ook nog gewone kleren etc. mee. En ik krijg de koffer pas 2 dagen van te voren, dus ik kan nu niks passen en meten.
Mijn vraag is dus of iemand er misschien ervaring mee heeft, of war jullie zouden doen.
Dus Bokkers, brandt los