Ik kijk net op de site van de ANWB, maar daar geven ze voor het noorden an Frankrijk niet zoveel aan, qua drukte.
Help

En hoe zit dat met de boeren? Waar staken en ze en wanneer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Ik zou zelf denk ik via duitsland rijden, veel minder druk, geen actievoerders op de weg en je kan mooi doortuffenRichting Metz/Nancy en dan naar Coullons rijden
[edit] oh vergeten, je rijdt ws vanuit Heemskerk of toch wel uit Almelo? Vanaf Almelo zou ik iig Duitsland pakken
lizy29 schreef:N wegen kosten echt wel een stuk meer tijd. Naast maar 90 kom je ook veel dorpjes tegen waar je dus maar 50 mag. Om het ove de stoplichten en rotondes nog maar niet te hebben. Ga maar gerust uit van het dubbele aan reistijd als je pech hebt.
Getup schreef:Maar vrijdagnacht zou je eventueel toch kunnen rijden? Ben je er lekker op tijd
Cayenne schreef:Wanneer je het uitlegt kun je vast wel wat eerder inchecken. Ze zijn vaak niet zo moeilijk.
Anders bel je de camping even op?
Dorien66 schreef:Later gaan rijden en dan het eerste avondprogramma maar missen. Wel even doorgeven aan de camping, dat je mogelijk ernstig verlaat aankomt.
Ik zou er echt voor passen om willens en wetens de files of blokkades in te duiken. Bij de stakingen van 1992 ben ik in zo'n wegblokkade terecht gekomen, dat was heel erg onprettig. Zeker omdat we met twee meiden in de auto zaten (19 en 25). Dat vonden de heren vrachtwagenchauffeurs extra leuk...