Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ga uit van €100,- per dag. Dat lijkt veel, maar eten, drinken, ergens een drankje doen op een terrasje, souvenirtje hier, souvenirtje daar: je geeft het al snel uit.
Vjestagirl schreef:Ga uit van €100,- per dag. Dat lijkt veel, maar eten, drinken, ergens een drankje doen op een terrasje, souvenirtje hier, souvenirtje daar: je geeft het al snel uit.
Goof schreef:Vjestagirl schreef:Ga uit van €100,- per dag. Dat lijkt veel, maar eten, drinken, ergens een drankje doen op een terrasje, souvenirtje hier, souvenirtje daar: je geeft het al snel uit.
Wow, dat is wel een belachelijk hoog bedrag.
Eten kan je prima heel goedkoop (als dat je wens is) en naar souvenirs vraagt TS niet.
Ossie96 schreef:100 euro per dag vind ik helemaal geen gek bedrag. Liever wat overhouden aan het eind dan niks meer hebben toch?
Daarnaast zou ik een wat groter bedrag op je rekening zetten voor noodgevallen. Ik hou altijd 1000 euro aan maar kan ne voorstellen dat niet iedereen dat zo maar op de rekening heeft staan. Een paar jaar geleden was ik er ontzettend blij mee toen ik ruim 600 euro moest dokken na wat doktersbezoekjes!
jaime_andrea schreef:Ossie96 schreef:100 euro per dag vind ik helemaal geen gek bedrag. Liever wat overhouden aan het eind dan niks meer hebben toch?
Daarnaast zou ik een wat groter bedrag op je rekening zetten voor noodgevallen. Ik hou altijd 1000 euro aan maar kan ne voorstellen dat niet iedereen dat zo maar op de rekening heeft staan. Een paar jaar geleden was ik er ontzettend blij mee toen ik ruim 600 euro moest dokken na wat doktersbezoekjes!
Daarom is een goede reisverzekering ook van essentieel belang om bv niet voor onverwachte kosten te komen staan bij bv doktersbezoek