zonvakantie voor maximaal 1200 euro, 4 personen. Kan het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

zonvakantie voor maximaal 1200 euro, 4 personen. Kan het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:43

Hoi,

Wij gaan in de meivakantie op vakantie. Eerst was het de bedoeling om naar een bestemming te gaan die met de auto te bereiken is maar eigenlijk willen we (en dan vooral ik :') ) wel een keer wat verder. Met het vliegtuig dus.
Toen zeiden mijn ouders, dat gaan we doen als jij iets vindt dat all inclusive of half pension is, waar de vliegreis bij in zit en voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen onder de 16 jr.) En dat dat voor maximaal 1200 euro. Het aantal dagen maakt niet zo heel veel uit, minimaal 4 ofzo.
Ik heb me vandaag en gisteren al helemaal rot gezocht op sites als Kras.nl, Sunweb, Corendon, Arke.
Maar ik heb helaas nog niets gevonden. Ik vroeg me af, is dit wel mogelijk want het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 1500 euro.
Hebben jullie nog tips, een goedkoop land, een goedkope site of weten jullie zelfs een reis die aan deze 'eisen' voldoet? Dan zouden jullie mij heel erg helpen!! *\o/*
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Vera! :)

Anoniem

Re: zonvakantie voor maximaal 1200 euro, 4 personen. Kan het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:45

Ik ben vorig jaar voor 270 euro pp naar Tunesië gevlogen in Juni :) Ik denk dat je 'probleem' is dat je in een vakantie zit, dat maakt het een stuk duurder. Landen als Tunesië, Egypte etc zijn je beste optie :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:47

Emmaa_ schreef:
Ik ben vorig jaar voor 270 euro pp naar Tunesië gevlogen in Juni :) Ik denk dat je 'probleem' is dat je in een vakantie zit, dat maakt het een stuk duurder. Landen als Tunesië, Egypte etc zijn je beste optie :)

Dat dat is inderdaad het 'probleem'. Ik zag al op verschillende sites dat de week voor de vakantie maar zo 150 goedkoper is voor dezelfde reis, maar ja om nu een week school te skippen...
Maar ik zal eens gaan zoeken op Tunesië en Egypte, ik benieuwd. :)
Bedankt voor je tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:47

Wanneer valt de meivakantie precies? Dan zoek ik wel even met je mee! :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:48

Een tip: waar mogelijk, ga wat later in de meivakantie op vakantie zodat de laatste paar dagen buiten de vakantie vallen (dus dat je op de maandag of dinsdag na de vakantie terug komt in Nederland). Dat scheelt namelijk soms al honderden euro's per persoon.
Maar goed, dat moet natuurlijk wel mogelijk zijn. :+

Verder is Portugal, Spanje of Griekenland ook niet zo heel duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:48

Dat is inderdaad een hele goede, als je kinderen 1 of 2 dagen later terug naar school kunnen zit je een stuk goedkoper :j

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:49

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:50

Sky_As

maar zal in jullie periode ook wel te duur zijn zo te zien...

elenaMM77

Jellybeans schreef:
Hoi,

Wij gaan in de meivakantie op vakantie. Eerst was het de bedoeling om naar een bestemming te gaan die met de auto te bereiken is maar eigenlijk willen we (en dan vooral ik :') ) wel een keer wat verder. Met het vliegtuig dus.
Toen zeiden mijn ouders, dat gaan we doen als jij iets vindt dat all inclusive of half pension is, waar de vliegreis bij in zit en voor 4 personen (2 volwassenen, 2 kinderen onder de 16 jr.) En dat dat voor maximaal 1200 euro. Het aantal dagen maakt niet zo heel veel uit, minimaal 4 ofzo.
Ik heb me vandaag en gisteren al helemaal rot gezocht op sites als Kras.nl, Sunweb, Corendon, Arke.
Maar ik heb helaas nog niets gevonden. Ik vroeg me af, is dit wel mogelijk want het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 1500 euro.
Hebben jullie nog tips, een goedkoop land, een goedkope site of weten jullie zelfs een reis die aan deze 'eisen' voldoet? Dan zouden jullie mij heel erg helpen!! *\o/*
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Vera! :)

all inclusive, vier personen, in de vakantie (onder de 16 maakt vaak niets uit bij resorts.. alleen als je onder de 4 bent of zo lol).

All inclusive op een koopje in mei moet je ook nog eens voorzichtig mee zijn.. soms blijk je dan midden in een verbouwing te zitten die voor het echte hoogseizoen klaar moet zijn.

4 dagen is sowieso niets.. want je vergeet dat 9 van de 10 bestemmingen s avonds vertrekken is vanaf nederland, en s ochtends vertrekken vanaf je bestemming terug naar huis. Je moet altijd rekening houden met 2 reisdagen die bijna niet meer te benutten zijn voor andere dingen.

maar wat is precies de reden waarom je verder wilt en wilt vliegen?
Want voor een korte vakantie en dat budget kun je de wereld aan auto vakanties vinden, ook nog eens met super paardrijgelegenheden die je zelfs nog vanuit dat budget kunt betalen

(weet nog wel een stekje met een huisje op een boeren camping, waar je zelf dan een intensieve ruiterweek kunt volgen. inclusief schoonmaak, boodschappen, die intensieve ruiterweek en de benzine + tol erheen ben je waarschijnlijk nog ruim binnen de 1200.. kunnen jullie zelfs nog een keer uit eten lol)
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 06-04-15 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:51

Emmaa_ schreef:
Wanneer valt de meivakantie precies? Dan zoek ik wel even met je mee! :D

25 april tot 9 mei
Bedankt! :)
Laatst bijgewerkt door Jellybeans op 06-04-15 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:51

De periode hoeft niet duur te zijn als je via de Belgische of de Duitse websites zoekt! :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:52

Buiten het zomerseizoen kan je prima op vakantie naar een resort hoor :) In deze prijsklasse kom je inderdaad wel in een tweederangs resort uit. Het eten zal prima zijn (is het overal, en ook overal hetzelfde) maar verwacht niet aan het strand te zitten. Het voordeel aan resorts in mei/juni is dat het minder druk is

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:52

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:53

Emmaa_ schreef:
Dat is inderdaad een hele goede, als je kinderen 1 of 2 dagen later terug naar school kunnen zit je een stuk goedkoper :j

Tenzij je een boete van de leerplicht krijgt :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:54

Iris82 schreef:
De periode hoeft niet duur te zijn als je via de Belgische of de Duitse websites zoekt! :)*

Dat is een goede!
Bedankt voor de tip.

Iedereen bedankt voor het snelle reageren trouwens! :)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:54

Ik las pas (volgensmij ook hier op bokt) iets over Surprise Me.
Dan kan je een vakantie soort/budget uitzoeken en word je naar een willekeurige bestemming gestuurd.

Het lijkt me zelf geweldig om eens te doen, na het lezen van je topic dacht ik dat je dit misschien ook kan gebruiken.
Weet niet of het wat is, maar je kan altijd op de website kijken voor meer informatie natuurlijk!

Ik las er in ieder geval veel goede en leuke dingen over.

https://srprs.me

Anoniem

http://neckermann.nl/vliegvakanties/Det ... en&fh_eds=ß&fh_sort_by=pr_commercialpriority_3&fh_secondid=nvn_blank_55324a_s15&fh_lister_pos=2&fh_location=//packages/nl_NL/pr_earlybookable%3E{0}/pk_active=1/pk_vacationchanneltype%3E{productpackage}/pr_holidayperiods%3E{mei2015}/pk_vacationchannel%3E{flight}/pr_budget%3E{nvn_200_400}/pk_theme_allinclusivecmi%3E{ecom_hlf_all_inclusive}&fh_refview=lister

Tadaa :)

vuurneon

Ach, je kan altijd nog naar Tuinesië :j

Wij zaten toen vrij goedkoop in Griekenland, simpel appartement op een rustige plek. Wat ook kan schelen is via Duitsland vliegen.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:54

Emmaa_ schreef:
Buiten het zomerseizoen kan je prima op vakantie naar een resort hoor :) In deze prijsklasse kom je inderdaad wel in een tweederangs resort uit. Het eten zal prima zijn (is het overal, en ook overal hetzelfde) maar verwacht niet aan het strand te zitten. Het voordeel aan resorts in mei/juni is dat het minder druk is

Tweederangs maakt inderdaad helemaal niets uit. Zolang het maar netjes etc. is. :j

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:56

Losse tickets boeken via Ryanair met vertrek vanaf WEeze of Charleroi en dan zelf accommodatie regelen. Het is nog voorseizoen dus dat moet lukken in bv. Griekenland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:56

Aranel schreef:
http://Www.actievandedag.nl
http://Www.travelbird.nl
http://Www.holidayguru.nl

Deze sites zou ik in de gaten houden. Tunesië zou ik niet heen gaan,daar is het momenteel onrustig en er is een aanslag geweest op toeristen. Dus ja, lekker goedkoop maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je dus niet meer terug komt.

Rekening mee houden dat je niet meer terugkomt vind ik behoorlijk heftig eigenlijk. Er is nog steeds geen negatief reisadvies afgegeven voor Tunesië en het lijkt me dat ze dat wel zouden doen als er echt een onveilige situatie was. Ja, het is onrustig in die landen op dit moment.. Maar als je voor 1200 euro pp op vakantie wilt in de meivakantie en je wilt per se vliegen dan heb je niet heel erg veel andere opties.
Ver van het resort af gaan dwalen is niet aan te raden, op het resort gaat je niks gebeuren :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:57

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 13:59

Emmaa_ schreef:
Ik zie dat de link die ik net plaatste het niet doet, deze doet het wel; http://neckermann.nl/nl/_55324Ak/hotel- ... beach.aspx

Ik kwam voor 4 personen met bij kinderen beide leeftijd 12 aangevinkt uit op 1216 euro

Bedankt voor het zoeken, wat snel gevonden zeg!! *\o/*
Ik ga het allemaal even bekijken.

Hartstikke bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:59

Moet het echt een zonvakantie zijn?
Ik ga van de zomer met vrienden naar Letland, vliegtickets waren (retour!) 35 euro pp, en qua verblijf is het ook niet duur. Een hotel met half pension moet ook wel te vinden zijn, al zal je misschien niet een pakket via een website kunnen vinden maar losse dingen moeten boeken.