Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Lijkt mij erg leuk, maar ik heb het geld op dit moment niet.
Maar het is wel ontzettend verleidelijk om mee te gaan.
jansje73 schreef:Hallo Bokkers,
ik ben verliefd op Terschelling en ik wil daar graag gaan paardrijden. ( voor of na het hoog seizoen ) Het lijkt mij ook erg leuk of er Bokkers bij zitten die zin hebben in een Ruiterweekend bij Terpstra ?
Het volgende is mogelijk voor een Ruiterweekend logies zonder ontbijt/lunch en avond eten , kosten 190 euro per persoon.
Of Ruiterweekend met ontbijt /lunch ( geen avond eten ) voor 230 euro per persoon.
Hoe ziet een Ruiterweekend eruit :
Vrijdag aankomst ( tijd onbekend ivm boot ) en tas uit pakken . 2 uur paardrijden ( bos/duinen en strand rit.) De rest van de avond zelf invullen.
Zaterdag : Ontbijten en lunch pakket klaar maken. Dagtocht te paard vanaf 10:00 uur tot +/- 16:50 uur. En de avond weer zelf invullen.
Zondag : Ontbijt . Buitenrit van 3 uur . ( voor de mensen die geen spierpijn hebben) Lunch en tas inpakken. En weer de boot terug.
We rijden op de paarden van Terpstra dat zijn brave paarden . Het arrangement voor een Ruiterweekend geldt bij minimaal 6 personen . Ik hoorde ook dat dit tot 15 personen kunnen, dan slapen we wel op een slaapzaal met zijn allen.
leeftijd vanaf de 18 jaar , ik ben 41 en ik zal het leuk vinden dat er ruiters van mijn leeftijd mee gaan.
Heb je interesse dan hoor ik het graag.