Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik wil vliegen. Wat ik me vooral in interesseer zijn dingen van de tweede wereldoorlog, maar ook gewoon lekker eten en misschien een beetje shoppenZal het veel uitmaken qua kosten en is Berlijn goedkoper dan Praag?
AnneJ1995 schreef:Praag is daar ter plekke wel goedkoper dan Berlijn, misschien kun je dat in je overweging nog meenemen.
Ik vond Berlijn erg indrukwekkend, Sachsenhausen ook zeker een aanrader!! Vooral de tour die er werd gegeven vond ik onmisbaar, dan pas krijg je te horen wat er allemaal op welke plekken in het kamp is gebeurd.
Verder vond ik de beschilderde muur ook heel cool.
Berlijn had voor mij wel een wat killere sfeer, heel abstract en artistiek.
Praag vond ik een meer gezellige sfeervolle stad, wat authentieker of zo.
xSwanHeart schreef:Jaaaa![]()
Als ik je dan nog een tip mag geven: boek een hotel of appartement in Prenzlauer Berg. Is echt een fantastische, levendige wijk waar veel leuke winkeltjes en restaurantjes zijn. De hele wijk is redelijk goed bewaard gebleven omdat het een Joodse wijk was en in Oost Berlijn lag. Er staan nog heel veel prachtige panden daar
purny schreef:AnneJ1995 schreef:Praag is daar ter plekke wel goedkoper dan Berlijn, misschien kun je dat in je overweging nog meenemen.
Ik vond Berlijn erg indrukwekkend, Sachsenhausen ook zeker een aanrader!! Vooral de tour die er werd gegeven vond ik onmisbaar, dan pas krijg je te horen wat er allemaal op welke plekken in het kamp is gebeurd.
Verder vond ik de beschilderde muur ook heel cool.
Berlijn had voor mij wel een wat killere sfeer, heel abstract en artistiek.
Praag vond ik een meer gezellige sfeervolle stad, wat authentieker of zo.
Vergeleken met Praag is Berlijn goedkoper. De reis erheen dan. Ik ben er 95% van overtuigd om naar Berlijn te gaan