het lijkt me super leuk om met een groepje van bokt aankomende zomer periode een week of een weekendje naar El Rancho de Verano te gaan in Drenthe (te Een)
Het mogelijk om bij dit bedrijf de groeps accommodatie voor een aantal dagen te huren, de locatie zit midden in de bossen en ze hebben genoeg leuke paarden om een rit mee te maken in hun bosrijke omgeving.
Wat ik weet als je daar op de 'volwassen' kamp gaat voor een week dat je dan rond de 400 euro p.p betaald en voor een weekendje op kamp rond de 250 p.p.
Als je de locatie wil af huren weet ik niet of dit de zelfde prijzen zullen zijn.
De slaap kamers bestaan uit 4 bedden het is ook mogelijk om met zen 2e of 3e in een kamer te slapen, het rono strand is om de hoek en ze hebben een keuken waar je eventueel zelf kan koken.
Het lijkt me dus leuk om met een groepje een leuk weekje/weekendje tussen te paarden te hebben.
Zelf kom ik al jaren bij dit bedrijf en ben zelf op kamp bij el rancho de verano geweest, dus ik ken de omgeving en de leuke route's voor een ritje in het bos.
Zoals ik al aan gaf wil ik wel in de zomer periode, het gaat om de maand Juli.
de laatste week van juli is er al een kamp bij el rancho dus het gaat om de periode van 4 juli t/m 17 Juli.
Als jullie interesse hebben dan hoor ik het graag

Voor informatie kunnen jullie eventueel op de site kijken http://www.rancho-de-verano.nl