Mijn vriend wilde dit jaar erg graag naar Mallorca ik zelf wat minder graag, maar goed je moet toch af en toe wat water bij de wijn doen. Dus een paar weken geleden zijn wij naar het reisbureau geweest en onze wensen laten weten. Het moest gaan om een hotel direct aan het strand op basis van all inclusive en dat in Alcudia. Maar dat was nog niet zo makkelijk. De hotels die aan onze eisen voldeden koste toch al snel rond de 12-1300 euro per persoon per week, wij kunnen dit wel missen maar vorig jaar hadden wij in Gran Canaria een luxere hotel voor 900 euro per persoon per week. Ik vind een weekje Mallorca op 2 uurtjes vliegen dus behoorlijk aan de prijs.
Nu zijn wij verder aan het kijken. Wij zoeken iets wat niet verder weg is dan 5 a 6 uurtjes vliegen een hotel direct gelegen aan zee en op basis van all inclusive. Op zich maakt het budget niet zoveel uit, maar wij zijn niet van plan 1300 euro te betalen voor een simpele Mallorca van 2 uurtjes vliegen. 1300 euro is prima maar dan verwachten wij toch wel iets meer.

Nu zat ik zelf te denken aan Fuerteventura, maar ik twijfel of dat iets is voor ons.
Mijn vriend wil absoluut niet naar Turkije dus dat valt helaas af.