Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Blacky_ schreef:Wij zijn afgelopen jaar geweest van vrijdag tot maandag en hadden net tijd genoeg. Er is zoveel te zien en te doen. Veel shows wat toch al tijd kost.
sanne_xxxx schreef:Ik ga elk jaar drie dagen, ik maak de drie dagen wel vol altijd. Om 7 uur is een parade, en wij gaan dan altijd om half 6/6 uur wat eten kopen en dan alvast zitten zodat we een beetje een goede plek hebben. Dat maakt de tijd ook weer vol, en de wachtrijen bij de (populaire) attracties zijn wel echt heel lang. Wij vinden persoonlijk twee dagen voor de twee parken te kort! Veel plezier in ieder geval
Ghostattack schreef:Ik had een simpel hotel net buiten Disney (dus geen hotel van Disney zelf), wel gratis pendelbus. Was echt een prima hotel en hartstikke goedkoop!Zal even opzoeken hoe het heet.
Edit: Gevonden! http://www.disneylandparis.kyriad.fr/nl ... ign=Kyriad
MaricoGraphy schreef:ben er in oktober geweest? 3 dagen en 2 nachten.
Maar je hebt op 2 dagen echt wel alles gezien hoor.
De 3e dag hebben we enkel nog een paar attracties gedaan die we leuk vonden.
Wij zaten in het New York hotel, goed hotel en ontbijt was gezellig.
Er is trouwens een Mc donalds in het park en een pizza/pasta buffet waar je kunt eten zoveel je wil en het is nog lekker ook. (dicht bij de space mauntain ligt dat)
Cinderella schreef:MaricoGraphy schreef:ben er in oktober geweest? 3 dagen en 2 nachten.
Maar je hebt op 2 dagen echt wel alles gezien hoor.
De 3e dag hebben we enkel nog een paar attracties gedaan die we leuk vonden.
Wij zaten in het New York hotel, goed hotel en ontbijt was gezellig.
Er is trouwens een Mc donalds in het park en een pizza/pasta buffet waar je kunt eten zoveel je wil en het is nog lekker ook. (dicht bij de space mauntain ligt dat)
Wait..
mcdonalds? Pizza/pasta buffet?!
Waarom ben ik dat niet tegengekomen, toen ik er was.... klinkt goddelijk!!
Ik vind het eten in disneyland wel lekker trouwens hoor. Ze hebben menu's waar je goed vol van raakt. Rijst met kip is daar erg lekker en de patat en lasagne ook. Mmmm
Prijs.. ja.. aan de dure kant voor een menu, maar dan zit je toch echt wel een tijd vol en disneyland is nou eenmaal wat duurder.