Pinkpop vind in 2015 plaats van vrijdag 12 juni t/m zondag 14 juni zoals altijd in Landgraaf. Muse zal de vrijdag afsluiten en de Foo Fighters de zondag. Meer namen moeten nog volgen maar hier kunnen we het er in ieder geval over hebben wat we van deze namen vinden en speculeren wie er nog meer komen !
Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk voor de eerste keer dit jaar. Er zouden geruchten zijn dat Coldplay ook komt?
En dan meteen een vraag, weet iemand wat ongeveer de prijzen zijn voor een dagkaart en een weekendkaart? En bij een weekendkaart hoef je niet verplicht op de camping te overnachten toch? Wij kunnen waarschijnlijk elders slapen namelijk.
Meestal start de verkoop in maart. Na de perspresentatie waar bijna de hele lijst namen bekend word gemaakt.
Vorig jaar waren weekend kaarten 175 euro en dagkaarten 90 maar dat geeft geen garantie voor dit jaar. Al weet ik dat Jan Smeets de prijzen altijd zo laag mogelijk probeert te houden.
Ik ben 2 keer eerder een dag geweest omdat toen ook de foo fighters kwamen nu ga ik hele weekend maar inderdaad ook gewoon in de buurt overnachten ipv in een tentje
Jaaa ik wil ook heen! Ben nog nooit geweest omdat ik niet kon ivm studie, maar in 2015 moet het er echt van komen. Heb Muse nog maar één keer live gezien, maar ik wil meer!
Indra_S
Geplaatst: 20-11-14 19:55
Ben nog steeds aan he nagenieten van Pinkpop
Ben nu twee jaar geweest en wil dit jaar zeker gaan!! Gaan er echt geruchten rond dat Coldplay komt? Dan ga ik huilen van geluk
Ik moet zeggen dat ik de camping dit jaar veel minder vond door de hitte en het noodweer, was het jaar daarvoor wel beter haha.