Oud & Nieuw buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Oud & Nieuw buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 23:11

Wie overweegt de jaarwisseling in het buitenland te vieren?

Ik denk eraan om dit in Londen of Newcastle te gaan doen. Gewoon een keer wat anders.. En wil dit ook waarschijnlijk alleen doen, omdat ik toch niemand mee krijg. :') Heeft iemand dit eerder gedaan? en wat zijn jullie plannen?

Lolacabana

Re: Oud & Nieuw buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:24

Ik ga met mijn vriend va. 28 december tot 4 januari naar Londen :).
Dit jaar moet je kaartjes kopen voor het vuurwerk, iets om rekening mee te houden.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:46

Wij gaan naar Noorwegen met oud en nieuw. Waarschijnlijk krijgen we niets van de jaarwisseling mee want we gaan 6 dagen rondtrekken over een gletsjer.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:48

Ik kreeg gisteren ook het geniale idee om naar Londen te gaan inderdaad :') Zit nu even naar de prijzen te kijken, maar das toch iets minder grappig _O-

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:09

Ik heb een paar jaar geleden nieuwjaar in Las Vegas gevierd. Slechtste nieuwjaar van heel mijn leven := Duur, te druk, slechte feestjes die veel te duur zijn (makkelijk $100 inkom zelfs bij clubs die niet zo fancy zijn), overal mannen die aan je zitten, slechte muziek. Nee, bedankt.

Londen lijkt me dan weer wel erg vet!

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:12

hier nog een die haar jaarwisselingen in het buitenland viert. ben nog nooit in het buitenland geweest dus dit gaat echt super leuk worden. ik en mij vriend gaan dan naar Frankrijk en willen met oud en nieuw door parijs lopen. :o

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 00:05

Yasmine schreef:
Ik heb een paar jaar geleden nieuwjaar in Las Vegas gevierd. Slechtste nieuwjaar van heel mijn leven := Duur, te druk, slechte feestjes die veel te duur zijn (makkelijk $100 inkom zelfs bij clubs die niet zo fancy zijn), overal mannen die aan je zitten, slechte muziek. Nee, bedankt.

Las Vegas is helaas ook wat buiten mijn budget hiervoor _O- Nu de durf nog vinden. Ben je er toen ook alleen geweest?

Vadiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 00:14

Ik ben ooit naar Berlijn geweest en wat mij betreft is dat een enorme aanrader! Heel erg gezellig en super sfeervol.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 00:18

Ik ga met een vriendin van 28 dec tot en met 2 jan naar Londen! Wilde eerst naar parijs maar daar is de vuurwerkshow afgelast wegens vele ongelukken voorgaande jaren..

Gaan in een hotel in de buurt van londen!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 00:34

Als je het niet erg vindt om het met vreemden te vieren zou ik idd kiezen voor Londen of New York :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 00:37

Astaloca schreef:
Yasmine schreef:

Las Vegas is helaas ook wat buiten mijn budget hiervoor _O- Nu de durf nog vinden. Ben je er toen ook alleen geweest?

Ik was met vriendinnen aan het rondreizen nadat ik een semester in Canada had gestudeerd :)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 02:06

Dit word mijn 3e oud en nieuw in Sydney! I love it!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 03:00

Ik woon in 'het buitenland' telt dit ook? :p eerst woonde ik echt nog hartje London met mijn vriend, en dus naar de London eye geweest (tip, ga echt HEEL vroeg al want je komt er echt niet makkelijk, t beste is smiddags al gaan) nu zijn we verkast naar net buiten London, dus we moeten nog even kijken of we helemaal naa the eye willen, of dat we gewoon lekker gaan feesten :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 03:47

Ik ga naar new York...... Alleen....

Eerst feestdagen enzo bij bokker doorbrengen en dan hoop ik laatste week in NYC door te brengen tijdens jaarwisseling :o

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 04:40

JoellaLoves schreef:
hier nog een die haar jaarwisselingen in het buitenland viert. ben nog nooit in het buitenland geweest dus dit gaat echt super leuk worden. ik en mij vriend gaan dan naar Frankrijk en willen met oud en nieuw door parijs lopen. :o

Frankrijk is echt geen ruk aan met oud en nieuw, mijn man komt uit Parijs en keek vorig jaar in NL zijn ogen uit met oud en nieuw.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 09:57

Voor het vuurwerk bij the Eye heb je kaarten nodig..

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 09:59

Ik breng mijn O&N door in Panama, we vertrekken 30 december en blijven daar gelijk drie weken.
Op kraamvisite bij mijn zus :+ Vervelend :D

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:02

Ik heb het 2 jaar terug in Kenia(afrika) gevierd. Je mag hier geen vuurpijlen afsteken. En het overige vuurwerk deed het allemaal niet. Drankjes doen ze daar blijkbaar niet aan. Nou ja, daar zit je dan met je goede bedoelingen. Dus ik blijf lekker in Nederland met oud en nieuw. :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:54

Ik heb mijn o&n een keer doorgebracht op een falucca op de Nijl.. en koud dat t was. :')

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:55

Ik ga dit jaar van 29 dec tot 2 jan naar Praag!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:58

Jes schreef:
JoellaLoves schreef:

Frankrijk is echt geen ruk aan met oud en nieuw, mijn man komt uit Parijs en keek vorig jaar in NL zijn ogen uit met oud en nieuw.

In Frankrijk word het vooral anders gevierd. Eten is belangrijk dus als er wat te vieren valt dan ga je dus....ETEN. Maar voor publiekelijke dingen moet je inderdaad echt niet in Frankrijk zijn. Wil je vuurwerk zien moet je in Frankrijk naar de dorpsfeesten gaan in de zomer :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:02

Het is in Frankrijk gewoon niet zo commercieel uitgemolken als in andere landen :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:10

palousa_boy schreef:
Het is in Frankrijk gewoon niet zo commercieel uitgemolken als in andere landen :)

Nee, precies, daar eten ze alleen maar als er wat te vieren valt. (En zo niet, dan ook :P)

Ik zou echt de oliebollen en drukte ok straat missen, er is daar zo goed als niemand op straat dan dus hoop niet dat het een teleurstelling wordt voor degene die daarheen wilde ;)

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:22

Ik ga dit jaar naar Edinburgh!!! Daar schijnt hetboog heel mooi te zijn, compleet met fakkeloptocht.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 03:38

Oud en nieuw vieren in het buitenland heb ik al jaren op mijn wish-list staan, lijkt me geweldig!
Denk alleen niet dat het er dit jaar nog van gaat komen, wie weet 2015/2016... Dan het liefst in een land als Mexico of Curacao bijvoorbeeld.