Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snikky schreef:Ik vond het ook leuk! Inderdaad wel een lange dag, maar als je er al eens geweest bent en je weet wat je wil zien is het prima te doen! Ik was naar london voor 39 euro met hun , dus even kijken naar aanbiedingen?
Fotografie91 schreef:Ik heb het ook gedaan maar heb hele slechte ervaringen met Slangenreizen ga niet alles openbaar zetten maar het komt erop neer dat ik in parijs achter gelaten ben door de bus chauffeur en zelf de weg naar huis moest komen!
s'nachts reed er geen trein meer of te wel een nacht op straat in Parijs gezeten, bestolen en al en s'morgens nog naar huis zien te komen!
ik zeg doe het niet met deze organisatie want ze laten je compleet vallen als je ze nodig bent!!
Fotografie91 schreef:Ik heb het ook gedaan maar heb hele slechte ervaringen met Slangenreizen ga niet alles openbaar zetten maar het komt erop neer dat ik in parijs achter gelaten ben door de bus chauffeur en zelf de weg naar huis moest komen!
s'nachts reed er geen trein meer of te wel een nacht op straat in Parijs gezeten, bestolen en al en s'morgens nog naar huis zien te komen!
ik zeg doe het niet met deze organisatie want ze laten je compleet vallen als je ze nodig bent!!
Minute schreef:Fotografie91 schreef:Ik heb het ook gedaan maar heb hele slechte ervaringen met Slangenreizen ga niet alles openbaar zetten maar het komt erop neer dat ik in parijs achter gelaten ben door de bus chauffeur en zelf de weg naar huis moest komen!
Je hoeft niet alles openbaar te zetten, maar iets meer informatie zal wel fijn zijn in dit geval.
Was je te laat bij de bus? Hoe werd erop gereageerd dat jij nog in Parijs was/wat stelden zij voor?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat wanneer jij te laat bij de bus bent de buschauffeur wel gewoon wegrijdt. Wanneer ze wachten stond hier nu namelijk tussen de reacties dat het ééuwig wachten is op mede reizigers die te laat bij de bus komen en dat hierdoor OV in Nederland bijvoorbeeld niet aansluit... Een organisatie van zulke reizen kan het nooit voor iedereen goed doen denk ik.
Maar als je wel op tijd was en ze zomaar wegreden zonder jou is het weer een ander verhaal, natuurlijk.