Geweest: Frankrijk, Duitsland, België, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland. Allemaal nog binnen Europa dus. Waar ik graag heen wil is hetzelfde als mijn voorganger: Canada, USA, Nieuw-Zeeland
Geweest: Frankrijk, België, Duitsland, Oostenrijk, Andorra, Spanje en Engeland Waar ik nog heen wil is Zuid Amerika, Kenia, Nieuw Zeeland, Alaska en Scandinavië.
Anoniem
Geplaatst: 15-10-14 19:31
Waar ik nog heen wil: Egypte
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Geweest: Engeland, Duitsland, België, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Hongarije, Roemenië. Waar ik graag naartoe wil: Australië, Scandinavië, Brazilië, USA.
Margoooo
Geplaatst: 15-10-14 19:42
Geweest: België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Litouwen, Polen, Turkije, Arabische Emiraten (Dubai) en Zambia. Waar ik heen zou willen: Canada, Australië, Thailand, Maleisië, Denemarken, Noorwegen, Griekenland, Engeland, IJsland, Nieuw Zeeland.
xAnthea
Geplaatst: 15-10-14 19:45
Geweest: Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Spanje, Gran Canaria, Egypte en Belgie. Waar ik heen zou willen: Canada en USA.
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 15-10-14 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
xNathaliee
Geplaatst: 15-10-14 19:46
Geweest: Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Tsjechie Indonesie Maleisie
Planning: Singapore Vietnam Thailand Zuid afrika Amerika Canada Marokko Seychellen Curacao Bora bora Hawaii Arabische emiraten
y12345
Geplaatst: 15-10-14 19:48
IJsland! daar komt de familie van mijn pony vandaan! ik zou ook heel graag nog een keer naar Curacao,nieuw-zeeland,alaska,canada, en fiji gaan. daar ben ik een paar jaar geleden geweest...
AshleyRol
Geplaatst: 15-10-14 19:52
Geweest: Nl Duitsland België Luxemburg Spanje + de eilanden Gran canaria/Lanzarote/Tenerife/Ibiza Griekenland, Kreta Italië Engeland Schotland Egypte Slovenië Oostenrijk
En waar ik nog heen wil maar tegen het vliegen op zit Bonaire Aruba Curacao En Afrika maar voorlopig die maar even niet!
Fins Lapland|Australië|Nieuw-Zeeland|Ijsland|Canada|Portugal|Italië|Bali|Zuid-Afrika|Brazilië|Arabische Emiraten|Suriname|Curacao|
En zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan Het Aziatische gedeelte spreekt me echt totaal niet aan. Maar misschien dat ik er toch nog wel heen wil om te zien of dat terecht is of niet.
Waar ben ik geweest: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Turkije, Italië, Engeland, Oostenrijk,
Waar ik nog naar toe wil: Australië, IJsland, Nieuw Zeeland, Amerika, Canada, Indonesië, Ierland, Afrika
En ik wil nog een keer terug naar Engeland (Londen) Maar goed waar wil ik niet heen haha Toch hoog boven aan staan Australië en IJsland. Dat zijn echt 2 landen waar ik een keer geweest wil zijn, naast nog een keertje naar Londen. De rest is leuk, maar meer een soort van 'bijzaak'. Al ben ik nu pas 18 en hoop veel van die landen toch een keer te mogen bewonderen als ik ouder ben
Celiien
Geplaatst: 16-10-14 00:32
Geweest: Andorra België Canarische eilanden (ik vind dat t apart telt ) Cyprus Duitsland Engeland Frankrijk Griekenland Lichtenstein Luxemburg Malta Monaco Oostenrijk Spanje Portugal Zwitserland
Waar ik nog heen wil: Australië Canada Denemarken Dominicaanse republiek Egypte Italië Indonesië Noorwegen Verenigde staten Ongeveer
- Nederland - Duitsland - Belgie - Frankrijk - Oostenrijk - Amerika - Canada - Tunesie
Waar ik nog heen wil:
- Noorwegen - Nogmaals Amerika -
Stephanie_M
Geplaatst: 16-10-14 00:39
Geweest: Nederland Belgie Luxemburg Duitsland Frankrijk Zwitserland Italie Spanje Oostenrijk Griekenland Cuba Arabische emiraten Amerika (Zuid westen en NY) Kenia Canarische eilanden
Waar ik heen ga morgen: Kaapstad en Dubai
Mijn wensenlijstje: Australie Thailand India IJsland China Finland / Lapland Amerika - Florida
Waikiki
Geplaatst: 16-10-14 00:41
Goed om te weten dat ik woon in het land die bijnq iedereen wel op 1 heeft staan
Haha niet perse nummer 1, maar begint zo lekker met de A hahaha
CharmingS
Geplaatst: 16-10-14 00:46
Oke komt ie
Geweest: *Amerika ( California, New york, Montana, Nevada, Utah, Wyoming, Oregon, Washington, Idaho, Florida) * Dominicaanse Republiek *Canada *Mexico *Hawaï *Afrika (Gambia, Kenia, Kaapstad) *Alaska (hoort officieel bij Amerika net zoals Hawaï) * Dubai *België * Duitsland *Oostenrijk *Frankrijk *Spanje *Portugal *Italië *Polen *Kroatië *Bulgarije *Noorwegen * Denemarken *Zwitserland *Luxemburg *Turkije *Griekenland *Engeland *Ierland *IJsland
Op de planning voor december staat Nieuw zeeland en verder zullen er nog genoeg tripjes komen als het mee zit dit jaar
Smee__
Geplaatst: 16-10-14 00:50
Geweest: België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Hongarije, Oostenrijk en ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Kroatië. Waar ik nog heen wil, zo'n beetje alles buiten Europa En binnen Europa zou ik nog wel naar IJsland, Italië, alles van t Verenigd Koninkrijk en Griekenland willen.
Ik zou ontzettend graag naar nieuw Zeeland reizen. Ook zou ik graag eens het noorderlicht aanschouwen in Zweden of IJsland. Om het compleet te maken zou ik ook eens graag een echte zonvakantie maken naar bijvoorbeeld Curaçao. Ohja... En richting de VS voor o.a Yellowstone en the grand canyon