Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wondertje schreef:Als ik in de wachtkamer zit begin ik al over te geven en bij het zien van een naald begint alles te suizen ongeacht of ik ermee geprikt moet worden. Ik voel me zo een aansteller, bij de inentingen als kind lag ik ook altijd direct languit.... Beter safe that sorry ben ik het absoluut mee eens ik zou me ook best willen laten enten, maar de angst is groter. Vandaar mijn vraag hoe groot risico ik neem door niet te enten.
We zitten in hotel Senegambia, gaan 13 dagen van de zon genieten en misschien wat excursies doen. Ik ben niet van plan om de jungle oid in te trekken.
Babsiej schreef:Ik ben naar Kenia geweest in oktober en heb niets laten enten.. K heb niets hoor....En ben echt Kenia in geweest dus niet in een resort aan de kust
wondertje schreef:We hebben de reis uiteindelijk omgeboekt en zijn naar de Dominicaanse republiek geweest, ik heb me dus uiteindelijk niet hoeven laten enten. De afspraak stond wel al, maar toen diende deze mogelijkheid zich aan en heb ik de afspraak afgezegd : )