Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Ik als geschiedenisfreak zou colloden graag bezoeken,maar daar moet je van houden.. Daarnaast zou ik kastelen bezoeken, maar ook daar moet je weer van houden..
Narya schreef:nine1987 schreef:Ik als geschiedenisfreak zou colloden graag bezoeken,maar daar moet je van houden.. Daarnaast zou ik kastelen bezoeken, maar ook daar moet je weer van houden..
Culloden is een groot groen grasveld, daar heb je wel wat fantasie voor nodigKastelen sowieso ja! Bijvoorbeeld te combineren met Skye is Eilean Donan Castle, supermooi!
mbkaatje schreef:"Gewoon" ierland is ook de moeite waard hoor. Ik vond Noord-Ierland echt prachtig, alleen in Belfast voelde ik me totaal niet thuis. Op dat moment waren er ook net allemaal rellen geweest.
Maar ben je dan ook in Ierland geweest of alleen in Noord-Ierland?
mbkaatje schreef:Laatst heb ik wel een nederlandse jongen gesproken die de protestantse wijk is ingelopen en hij heeft het daar enorm naar z'n zin gehad. De dag erna heeft hij hetzelfde gedaan in de katholieke wijk en daar voelde hij zich totaal niet veilig en is direct weer weggegaan. Het blijft nog steeds wel rommelen. Wat het ook wel interessant maakt natuurlijk.