Dit vind ik echt te veel (aangezien ik dat zelf moet betalen) dus weet iemand toevallig of dit goedkoper kan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faabfabienne schreef:Maartje1990 schreef:Dat is retourtje met de auto? Dat is dan toch niet veel?!
Ik moet het in mijn eentje betalen + 70 euro voor de rit is dus 115 euro en dat vind ik echt te veel, ondanks dat het misschien een normale prijs is voor een veerboot...
Debbie schreef:Ehm jongens... die 45 euro zijn gewoon 3 personen te voet hoorVoor dat geld heb je je auto echt niet mee
![]()
Dus TS is al van plan om de auto aan de wal te laten. (Daarbij is ze 14... )
15 euro voor een retourtje vind ik altijd een nette prijs.. Overtocht is toch 45 minuten.
Maartje1990 schreef:Debbie schreef:Ehm jongens... die 45 euro zijn gewoon 3 personen te voet hoorVoor dat geld heb je je auto echt niet mee
![]()
15 euro voor een retourtje vind ik altijd een nette prijs.. Overtocht is toch 45 minuten.
Waar haal je dat vandaan? Retour met auto is €45 (of 43,20 om precies te zijn)
Maartje1990 schreef:Debbie schreef:Ehm jongens... die 45 euro zijn gewoon 3 personen te voet hoorVoor dat geld heb je je auto echt niet mee
![]()
Waar haal je dat vandaan? Retour met auto is €45 (of 43,20 om precies te zijn)
maj0 schreef:http://www.wpd.nl/ameland/tarieven/tarieven-2014/
Auto is stuk duurder hoor in het laagseizoen zon75 euro en in het hoogseizoen 95 euro. Zie link
ts ik zou ook een andere plek zoeken om te rijden. Of had je een speciale reden om na Ameland te willen