Ik zou heel erg graag naar IJsland of Canada gaan, om daar dan rond te reizen met als doel om zoveel mogelijk te fotograferen. Ik heb nu twee van dit soort reizen met mijn ouders gedaan en zo ontzettend genoten, dat ik dit echt vaker wil doen.
Maar nu is het punt, er wil niemand mee
Mijn vriendinnen zijn allemaal van het op het strand liggen de hele dag, en hebben vanzelfsprekend geen zin achter mij aan te hobbelen terwijl ik mijn statiefje om de 5 meter neerzet omdat ik toch echt die ene plaat wil hebben. Nu dacht ik dus aan een georganiseerde fotoreis, maar als ik kijk wat voor soort mensen er mee gaan, zijn het toch vaak mannen van rond de 50. En nouja.
Ik weet nou niet of ik daar 2 weken mee wil optrekken. Dus nu heb ik een beetje zoiets, wat nu
Zijn er bokkers die ervaringen hebben met fotoreizen waar ook jongeren mee gaan? Mag ook vanuit het buitenland of een gevarieerde groep met mensen uit andere landen. OF zijn er misschien bokkers die dit ook wel zien zitten?
Ik ben overigens 20 jaar, 21 volgende zomer. Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen en ik volgend jaar met dit soort plaatjes thuis kom

Toevoeging:
Ik ben nu bezig om een fotografie reis voor 8 personen door IJsland te regelen, in juli/augustus voor een budget van ongeveer 2000 euro. Hier heb ik dan alleen wel 8 personen voor nodig
Dus wie o wie wil er mee? Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen.

Ijsland wil ik al jaren heen en staat voor mij ook dit jaar in de planning, maar nog niet precies hoe of wat, dus dit lijkt me enorm tof. Easyjet vliegt vanaf Amsterdam, auto huren is vrij goedkoop. Met zelf organiseren kom je volgens mij altijd wel een stuk goedkoper uit
Ik reis veel zelf en het organiseren is een van mijn favoriete onderdelen
Lijkt me erg gaaf om met een groepje fotografen op stap te gaan naar either Canada of Ijsland. Ik ben overigens 21, komende zomer 22. Ik heb een vrij bekende tumblr dus zou eventueel via daar ook wat toffe paardenmodellen kunnen regelen, als daar interesse naar is. Maar dan loop ik nogal op de plannen vooruit
Ben wel benieuwd namelijk! Of bedoel je Loulou beavers? Ik zou ontzettend graag met haar reizen mee willen! Maar zij organiseert weinig in de zomervakantie en ik ben wel gebonden aan school.
)