Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise19 schreef:@rockey: kan je dat niet nog ergens vinden haha?
Ik ga maar gewoon via booking.com kijken of er iets passend is.
Tot nu toe is 85euro het goedkoopste maar dan heb je een hotel met drama recensies.
Goof schreef:Sunrise19 schreef:@rockey: kan je dat niet nog ergens vinden haha?
Ik ga maar gewoon via booking.com kijken of er iets passend is.
Tot nu toe is 85euro het goedkoopste maar dan heb je een hotel met drama recensies.
Maar even eerlijk; je bent de hele dag op pad. Het enige dat je nodig hebt zijn een goed bed en een goede douche. Nou is iedereen daar anders in, maar ik zou daar echt mijn geld niet aan uit geven, ik zou dat liever besteden aan wat ik daar wil doen of zien.
Sunrise19 schreef:Thnx voor jullie reacties!
Ik weet dat 240euro niet super goedkoop is haha! Maar voor een Kiriad hotel etc betaal je ook al snel 400 incl entree.
Nou was die maar een voorbeeld hoor, maar dan heb je gewoon echt een super luxe hotel die echt goed aangeschreven staat.
Maar een minder hotel dat schoon is en een bad heeft vind ik ook prima!
Ben nog een beetje aan het orienteren hoor en dat van die anwb ben ik echt heel dankbaar voor! Scheelt gewoon ook alweer bijna 20euro pp.
Ik heb net even gekeken en parijs zelf is op 30km afstand ongeveer, dus een ander hotel tussen parijs en disney is ook prima natuurlijk. Zolang er maar een trein is
Ik ben echt slecht hierin haha, was al langs het reisbureau gegaan maar daar schrok ik zo erg van de prijzen.
We willen trouwens gewoon met de auto gaan, ik word snel wagenziek dus een busreis zie ik dan niet zo zitten.
rockey schreef:Heb jij wakker gelegen? So haha
Ik vond t prima, Disney in 1 dag! En toch 2 parken gedaan