Al tijden schreeuw ik rond dat ik meer van de wereld wil zien, meer uitdaging wil op het gebied van fotojournalistiek en het op reis gaan. Toch heb ik het altijd te druk gehad om na te denken over het op reis gaan. Dat was tot voor kort: dinsdag werd ik gebeld door mijn school of ik als fotojournalist mee op reis wil naar Nepal. Natuurlijk zitten hier wel wat haken en ogen bij: ik moet een flinke financering mee betalen en zelf ook een handje mee dragen in het ontwikkelingswerk -dat laatste vind ik helemaal niet erg-.
Samen met andere uitgekozen studenten van installatie techniek, zorg & welzijn, twee cameramannen en twee leraren/ begeleiders mag ik mee naar Nepal!
Het klinkt tot nu toe allemaal helemaal geweldig. Dinsdag heb ik een vergadering en hoor ik meer. Stiekem vind ik het super spannend en tof. Hebben jullie tips voor mij? Zijn er bokkers die ervaringen hebben met Nepal en het natuurgebied Chitwan?
Wanneer kan ik dit nieuws het beste aan mijn klasgenoten vertellen? -Ik ben nu fulltime op stage, alleen de directe omgeving weet hier nu van.-
Het project is al eerder gedaan, hier is een klein filmpje:
Tijdens mijn reis wil ik een blog bij houden en als er interesse is, jullie ook bijhouden!
Laatst bijgewerkt door ismy op 06-09-14 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt